Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Jeg har et kull med Aussie valper hvis noen er interesserte, 2 tispevalper er ute for salg (kan kun selge 1).

Tispe 1: 22HH - 2Hh - Lla - Roaned Blue Merle and White (Irish)

Tispe 2: 20HH - 4Hh - lala - Black and White (Irish)

http://www.furry-paws.com/litter/view/140897

Jeg er interessert :) Hva vil ha for tispe 1?

Da har jeg fått mitt første Jack russel kull på den andre brukeren min :) Ene tispen fikk 11HH :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg har så mange hunder nå, at jeg ikke kan ha flere. :lol: Jeg kjøpte en ny en i går. :P Men jeg får spille det genetikkspillet i kveld eller noe. Da får man jo 10UXP på 100 rette på rad...

Kjøp en billigsak, mat og stell den, og dump den når du har fått opprykket :lol:

Fikk stort fint kull med mange tisper i rett farge igår, gentesta de idag, og selvsagt er hannene best! Neste gang skal en elitespiller få ha kullene, slik at jeg i det minste kan ta en god hanne og en litt mindre god tispe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en billigsak, mat og stell den, og dump den når du har fått opprykket :lol:

Fikk stort fint kull med mange tisper i rett farge igår, gentesta de idag, og selvsagt er hannene best! Neste gang skal en elitespiller få ha kullene, slik at jeg i det minste kan ta en god hanne og en litt mindre god tispe :P

Sånn. Da er to stykker stappa i HS, og jeg har fått level 12. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne: Sendte deg en breeding request på den ene storpuddel hannen :)

Kom tilfeldigvis over en tispe til billig pris, så måtte bare slå til. :innocent: Den ene brukeren med kelpie-hanne valpen (24HH) skulle ha 350 000 furry paws penger, og det er ikke akutelt for meg da jeg ikke sitter på sånne beløp. Krysser fingrene for den andre oppdretteren med like god Kelpie hann-valp ikke tar så mye. Skulle da tro de heller satte pris på å få f.eks 10 000 for den, enn at den skal gå til pet home og de kun får 1000 :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne: Sendte deg en breeding request på den ene storpuddel hannen :)

Kom tilfeldigvis over en tispe til billig pris, så måtte bare slå til. :innocent: Den ene brukeren med kelpie-hanne valpen (24HH) skulle ha 350 000 furry paws penger, og det er ikke akutelt for meg da jeg ikke sitter på sånne beløp. Krysser fingrene for den andre oppdretteren med like god Kelpie hann-valp ikke tar så mye. Skulle da tro de heller satte pris på å få f.eks 10 000 for den, enn at den skal gå til pet home og de kun får 1000 :icon_confused:

De får solgt til de prisene, husk at de som er høyt opp i level har millioner av penger... Jeg har selv betalt 50000 for usett ufødd valp, heldigvis ble han bra og han kommer "hjem" i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får solgt til de prisene, husk at de som er høyt opp i level har millioner av penger... Jeg har selv betalt 50000 for usett ufødd valp, heldigvis ble han bra og han kommer "hjem" i morgen :)

Huff, det jeg var redd for. Skjønner meg ikke nok på spillet enda til å finne ut hvordan jeg skal tjene penger. Har hatt noen konkurranser på banen min, men det tapte jeg mere på enn jeg fikk inn. :P Så foreløpig spiller jeg bare spillene.

Krysser fortsatt fingrene for hun andre, kanskje hun er snill med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg opp "Happines" på hunden min? Har lekt litt med henne, men den er jo bare på 3% :P

Har du riktig leke til personligheten hennes? :) Personligheten står på "about" om hunden, og på den enkelte leke i butikken står det hvilken leke som matcher hvilken personlighet :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått de to salukivalpene som Henriette var så snill å lage til meg. :D

Men det er en ting jeg ikke skjønner. De har identisk genotype (og fenotype, naturlig nok), men bildene deres er ulike på farge? Hannhunden ser sånn ut:

355838.jpg?57981203

mens tispa er sånn:

355839.jpg?22671461

Begge er Red with Black Grizzle and Light Undersides.

( kk Ee BB DD slsl awat Ssw mm rr tt Cce gg Uu )

Og ja, jeg har prøvd å vaske/ børste begge to, og laste bildene på nytt. :P

Ellers prøver jeg å redusere antall raser litt nå... noen som har lyst på 1. generasjons kelpier? (har bare tre, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers prøver jeg å redusere antall raser litt nå... noen som har lyst på 1. generasjons kelpier? (har bare tre, da)

Hø, trodde jeg var venn med deg der, men finner ikke kennelen. Link så jeg kan se de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...