tulip Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Dette blir gøy!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Send den til meg i morgen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Send den til meg i morgen! jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Jeg står gjerne i kø og tar den etter deg, Nirm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Jeg står gjerne i kø og tar den etter deg, Nirm Da får du den på tirsdag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Nå koser vi oss :lol:Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Kjøpte den siste hunden hennes, jeg Hunden er nå stelt, fått utstyr og fått mitt prefix Og nå er hun til salgs igjen *venter i spenning* Jepp, jeg kjeder meg på en søndag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Rainbow Ridge Rescue has many dogs seeking permanent, caring homes. The rescues don't have perfect genetics, but that makes them even greater for starting your lines. All dogs are priced as $0 private sale, so you can bid what you want- as long as you pass the kennel check and adoption quiz. All dogs are fully equipped with the right supplies for their level and sport and taken care of every day. ---- Rainbow Ridge Rescue's sole mission is to find a home for every abandoned or neglected dog on FP. We started out with a single rescue dog, 5k, and a dream- a dream so strong it led us to where we are today, a sucessful and very dedicated rescue http://www.furry-paws.com/kennel/about/1031802 FURRY PAWS FOLK ER GALE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Det er helt sinnsykt hvordan mange av disse lever seg inn i spillet... Det var det samme når jeg spilte Horseland for mange år siden. Helt insane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Rainbow Ridge Rescue has many dogs seeking permanent, caring homes. The rescues don't have perfect genetics, but that makes them even greater for starting your lines. All dogs are priced as $0 private sale, so you can bid what you want- as long as you pass the kennel check and adoption quiz. All dogs are fully equipped with the right supplies for their level and sport and taken care of every day. ---- Rainbow Ridge Rescue's sole mission is to find a home for every abandoned or neglected dog on FP. We started out with a single rescue dog, 5k, and a dream- a dream so strong it led us to where we are today, a sucessful and very dedicated rescue http://www.furry-paws.com/kennel/about/1031802 FURRY PAWS FOLK ER GALE! Fullstendig skvett gærne, og så utrolig underholdende Og jeg likte spesielt godt den ene setningen i quoten din: "The rescues don't have perfect genetics, but that makes them even greater for starting your lines" Umm, nei? Jeg ser folk som driver med kennelchecks for alt mulig rart, man kan ikke ditt og datt og man kan ikke låse hunden og man må konkurrere i den og den sporten og og og og.... Det må være slitsomt å være så nøye og pertentlig Jeg gjør det enkelt jeg; har du pengene så får du kjøpe bikkja Jeg er en skikkelig backyard breeder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Fullstendig skvett gærne, og så utrolig underholdende Og jeg likte spesielt godt den ene setningen i quoten din: "The rescues don't have perfect genetics, but that makes them even greater for starting your lines" Umm, nei? Jeg ser folk som driver med kennelchecks for alt mulig rart, man kan ikke ditt og datt og man kan ikke låse hunden og man må konkurrere i den og den sporten og og og og.... Det må være slitsomt å være så nøye og pertentlig Jeg gjør det enkelt jeg; har du pengene så får du kjøpe bikkja Jeg er en skikkelig backyard breeder Haha samme her, driter i hva de gjør med hunden... og samme med parringer, låner gjerne ut hannene mine til level 1 hunder jeg tjener jo penger på det uansett. Og vil de ikke lage hunder med høy multiplier så er det samme for meg, mindre konkurranse bare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. August 2013 Rapporter Share Skrevet 11. August 2013 Fy søren dere er puppy mills altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Haha samme her, driter i hva de gjør med hunden... og samme med parringer, låner gjerne ut hannene mine til level 1 hunder jeg tjener jo penger på det uansett. Og vil de ikke lage hunder med høy multiplier så er det samme for meg, mindre konkurranse bare det Jepp Fy søren dere er puppy mills altså. Og jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Har fått melding tilbake nå Who did you sold it to? tulip du må sette den til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Thank you.Sale for 150,000,00.Urg,is my dog so good??When it is just ONLY level 1?? synes nesten litt synd på henne nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Har fått melding tilbake nå Who did you sold it to? tulip du må sette den til salgs For en ammmatør, hsr hun ikke skrevet opp ID nr på hunden? Bikkja ble lagt ut for salg m en gang jeg fikk den i går, og har nå "solgt" den videre til Nirm Og nei, det ække synd på henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. August 2013 Rapporter Share Skrevet 12. August 2013 Vandrehunden mottatt, og lagt ut for salg. Jeg overfører den til deg Ganzie når jeg kommer hjem fra jobb i morgen tidlig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Ta en hund og la den vandre Fra en sonis til den andre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Congratulations! Zaphira by Zeva 15HH/9Hh won Best of Sport! You are officially the best Rally-O trainer on Furry Paws! You have received $1,000 in prize money for this accomplishment. Congratulations! Sent from a Tiger 15HH/9Hh won Best of Sport! You are officially the best Obedience trainer on Furry Paws! You have received $1,000 in prize money for this accomplishment. Congratulations! WCH ChSc MYV Never mind Stefanis Tiger 9HH/14Hh/1hh * won Best of Breed! You are officially the best Belgian Tervuren trainer on Furry Paws! You have received $250 in prize money for this accomplishment. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Hahaha jeg vil være med på vandreren! Innser at Sch var det eneste jeg kunne tjene penger på. Kelpie og M.bull vil jo nesten ingen ha jo Kvittet meg med alle sch for jeg hadde faktisk for mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. August 2013 Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Beste saluki i dag og de ti første på listen er mine, så nå skal alle de få bli BOB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Av en eller annen grunn får jeg ikke ført over vandreren til Ganzie. Så jeg har sendt den til Jeanette nå, så får du ta Ganzie neste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Av en eller annen grunn får jeg ikke ført over vandreren til Ganzie. Så jeg har sendt den til Jeanette nå, så får du ta Ganzie neste! Har ikke fått noen vandrer? Kanskje den er utslitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Beste saluki og pitbull i dag Det blir det i morgen og, bare med andre hunder. Nå er mange på begge listene mine pitbullen er bare 88 dager gamle (de som er bak henne på listen nærmer seg 100), og hun er på level 54. Kanskje hun skal klare å iallefall komme rett under 60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts