Nirm Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Men nå har jeg jo kjøpt hannhunder Aner ikke hva du er god for på det økonomiske, men her kan du få tak på 24HH maller: http://www.furry-paws.com/casso/topic/6/25588 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Jeg er også elitebruker om noen vil ha kull der de skal beholde to valper. Jeg må få tak i de arkene (brosjyrene) skjønner jeg!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Altså, serr ass.. Ting må jo matche! Jålepuddelfolk *phøy* *fnis* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Jålepuddelfolk *phøy* *fnis* Selv brukshunder liker at ting matcher. Men hos meg går det som oftest i grå boller og seng, selv om en er ganske stilig med hvitt i alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Aner ikke hva du er god for på det økonomiske, men her kan du få tak på 24HH maller:http://www.furry-paws.com/casso/topic/6/25588 Nei, nå har jeg jo kjøpt bikkjer vilt og hemningsløst noen dager, så nå er vi litt short on cash Men greit å vite, det tar vel noen dager, så har jeg råd til en sånn en Jålepuddelfolk *phøy* *fnis* *blåser tyggisbobler og tvinner hår* Skjønner ikke hva du mener, er ikke jålete bare fordi at ting skal ha litt stil, lissåm.. Herregud a, gjør ikke noe at ting ser litt ålreit ut vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Nå har jeg torturert stakkars tulip med tre kontoer og make kallenavn (hoppet så mye frem og tilbake at jeg ble forvirret selv ), men nå lærte jeg ihvertfall at jeg kan bytte navn lol. Og da har de virtuelle hundene fått masse nytt stæsj, så nå tenker jeg det blir så bra så 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Tulip: Om du vil ha forandret ting i posten sin, så kan du lage en helt nye en, og så sletter jeg den gamle. Ingen redigeringsmuligheter for meg heller, bare slette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Tulip: Om du vil ha forandret ting i posten sin, så kan du lage en helt nye en, og så sletter jeg den gamle. Ingen redigeringsmuligheter for meg heller, bare slette... Okidoki! Enn så lenge går det bra, men når jeg får inn mer varer får vi fikse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Ane (#1091477) Jeg har bare en hund jeg, Nora. Men hvordan kan jeg få en til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Ane (#1091477) Jeg har bare en hund jeg, Nora. Men hvordan kan jeg få en til? Du må utvide kennelen din, så du får plass til flere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Du må utvide kennelen din, så du får plass til flere. Hvordan gjør jeg det da? Må jeg opp i level? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 2ne hvor er du? Og hva slags puddel har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Hvordan gjør jeg det da? Må jeg opp i level? Har du gått gjennom hele toturialen? Der får du penger og mulighet til å oppgradere til 12 hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Har du gått gjennom hele toturialen? Der får du penger og mulighet til å oppgradere til 12 hunder Ja, det har jeg Men vet ikke hvordan jeg oppgraderer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Ja, det har jeg Men vet ikke hvordan jeg oppgraderer Gå inn på kennel, manage, også trykker du på det bildet av kennelen, da skal du få opp valgmulighet om å oppgradere om du har gjort tutorialtingene. Må ha penger nok da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Gå inn på kennel, manage, også trykker du på det bildet av kennelen, da skal du få opp valgmulighet om å oppgradere om du har gjort tutorialtingene. Må ha penger nok da Done. Hvordan får jeg meg en hund til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Kjøper en vel "Purchase dog" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Done. Hvordan får jeg meg en hund til da? Purchase dog under "market". Da kan du velge om du vil kjøpe en usett (velger kjønn, rase og adult/puppy), det koster 5000, eller om du vil kjøpe en du kan sjekke stats og helse på fra andre folk der inne. Da vet du hva du får ihvertfall, da kan du få fra 100 til titusenvis av furry paws-penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 2ne hvor er du? Og hva slags puddel har du? Jeg er hjemme, og jeg har storpuddel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Jeg er hjemme, og jeg har storpuddel Teita! hva heter du i spillet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Teita! hva heter du i spillet På puddelprofilen heter jeg MzBehave Så har jeg en nesten rein terv-kennel der jeg heter fantone, og en med ymse belgere og noen kinesere der jeg heter 2ne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 På puddelprofilen heter jeg MzBehave Så har jeg en nesten rein terv-kennel der jeg heter fantone, og en med ymse belgere og noen kinesere der jeg heter 2ne Finner ikke Mzbehave jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 ... Synes det begynner bli litt småkjedelig nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Finner ikke Mzbehave jeg Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Jeg har et kull med Aussie valper hvis noen er interesserte, 2 tispevalper er ute for salg (kan kun selge 1). Tispe 1: 22HH - 2Hh - Lla - Roaned Blue Merle and White (Irish) Tispe 2: 20HH - 4Hh - lala - Black and White (Irish)http://www.furry-paws.com/litter/view/140897 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts