Irenen Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jeg klarer bare ikke å tyde denne kritikken.. Noen som klarer det utifra dette udugelige mobilbildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Excellent size. Good expression + head. Great neck. Nice front. Excellent mucle (?) ? in movement. Excellent temperament. Med forbehold om feil, selvsagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jeg leser "sound in movement." Kan ordet før være "substance"? Litt vanskelig å lese i bretten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 29. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jeg har lest meg frem til:Excellent (?) size/type?, good expression and head, correct neck, nice front, excellent (?) kan det være back? Sound in movement. Excellent temperament. Men ligner mer på "size" det første der. Og der jeg tror det er "back" er det hvertfall en ack på slutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 29. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Takk for hjelp Også et helt annet spørsmål. Hva kaller man en sånn kritikk på engelsk? Criticism høres litt fælt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Takk for hjelp Også et helt annet spørsmål. Hva kaller man en sånn kritikk på engelsk? Criticism høres litt fælt ut critique 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Excellent size. Good expression & head. Correct neck. Nice front. Excellent back. Sound in movement. Excellent temperament. Da ble jeg enig med meg selv og hukommelsen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 29. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Excellent size. Good expression & head. Correct neck. Nice front. Excellent back. Sound in movement. Excellent temperament. Da ble jeg enig med meg selv og hukommelsen min. Så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 1. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Kan dere hjelpe meg med en kritikk til? Dette har jeg kommet frem til: Utmerket type og størrelse. Velformet feminint hode. Litt åpent saksebitt, vakre øyne, velpleide ører (?), utmerket hals, gode vinkler, velutviklet bryst, vel kryss (?), utmerket muskulatur i kropp, veldig god pels for årstid, fin farge, beveger seg bra fra alle sider, herlig temperament. Har uthevet de tingene jeg er usikker på. Edit, tror jeg fikk det til nå: Utmerket type og størrelse. Velformet feminint hode, litt åpent saksebitt, vakre øyne, velplasserte ører, utmerket hals, gode vinkler, velutviklet bryst, velformet kryss, utmerket muskulatur i kropp, veldig god pels for årstid, fin farge, beveger seg bra fra alle sider, herlig temperament Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Er det noen som kan forklare uttrykket "jordtrang"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Er det noen som kan forklare uttrykket "jordtrang"? Antagelig det samme som "marktrang" som jeg i alle fall på min hun har kommet frem til betyr at hunden plasserer føttene litt for tett i bevegelse. Altså et den ikke går parallelt med bena, men plasserer de nesten på en rett linje istedet for to spor. Om du skjønner hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts