Monica123 Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Bare kopierer fra siden til Drammen Hundepark : onsdag stengt torsdag fra 14 til 17. .1del drop inn LP. 1del små hunder leketid.1del store hunder leketid. fredag fra14 til 17..1del drop inn LP. 1del små hunder leketid.1del store hunder leketid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Hvor mye koster det? Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 50 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Er det da 1/3 hall til LP treninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 En liten del ja så det blir sinnsykt trangt hvis det blir mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Litt for trangt i forhold til kjøretur. Men om noen har lyst å gå sammen en dag og leie hallen noen timer, så rop ut da. Så finner vi en dato som passer alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Tips: Aase og Sissel åpner Oslo Hundesenter på Gjelleråsen (Lahaugmoen) ila januar. Kortere enn Drammen for mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Tips: Aase og Sissel åpner Oslo Hundesenter på Gjelleråsen (Lahaugmoen) ila januar. Kortere enn Drammen for mange kult, hvordan type hall blir det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Blir nok ikke så stort som i Drammen, men oppvarmet innendørs kunstgressbane å trene på, samt fasiliteter for seminarer etc. Det blir så bra (Hilsen hun som bor et steinkast unna) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Blir nok ikke så stort som i Drammen, men oppvarmet innendørs kunstgressbane å trene på, samt fasiliteter for seminarer etc. Det blir så bra (Hilsen hun som bor et steinkast unna) Jeg synes ikke dette var noe store greier å trene på jeg da. Iallefall ikke om man er fler. Du kan jo ikke kjøre full rute ol der engang. Sikkert greit til å trene grunnferdigheter ol menne.. Stjelet bilde fra fbook: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Det er flere rom og sånt. Tror hovedrommet er 6x16m. Jeg skal opp og sjekke ut i morra, så kan gi full rapport da. Kommer til å poste en tråd om noen vil være med å leie fast også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Jeg synes ikke dette var noe store greier å trene på jeg da. Iallefall ikke om man er fler. Du kan jo ikke kjøre full rute ol der engang. Sikkert greit til å trene grunnferdigheter ol menne.. Stjelet bilde fra fbook: Aase lærer bort sitt i ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts