Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor blir tomme linjer borte?


Recommended Posts

Jeg har i det siste lagt merke til at alt jeg skriver kommer i en eneste stor bolk, uansett hvor mange tomme linjer jeg har lagt inn mellom avsnittene mine.

Jeg bruker IE, hvis det har noe å si.

Er det noe jeg gjør galt?

(Bare for å sjekke har jeg lagt inn tom linje mellom alle setningene mine her. Spent på om de synes når jeg har postet.)

Edit: Alle tomme linjer ble som dere ser borte etter posting. De kommer igjen nå som jeg sitter og redigerer.

Edit nr 2: og så dukket de opp igjen da jeg lagret det modifiserte innlegget???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke IE som har issues - det er alle datanerdene som lager alle disse programmene som ikke greier å forholde seg til at det OGSÅ finnes en utmerket nettleser som heter IE :P

du vet at IE bruker et eget språk? Så om du programmerer en webside som validerer i forhold til all mulig kode, så vil siden se rar ut i IE,fordi IE har egne rare variabler av ting. Jeg fikk 6 på programmeringseksamen, jeg la inn en regel på siden som var at brukte du IE får du denne siden som da var i stygg ekkel kode, og bruker du all annen form for nettlesere som tar koden riktig får du den pent kodede siden.

HMF :P

Er jo ikke utmerket når man lager hull med seg selv, er litt som frontpage :frantics: så mye ekstra kode og rot til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så det er IE som tuller? Tror ikke jeg gidder å skifte nettleser, for da får jeg mye styr med andre ting. Fant ut at det funker å poste innlegget, trykke rediger og så lagre modifisert innlegg (uten å faktisk endre det noe). Det er litt ekstra styr, men ikke så mye som den perioden jeg hadde en annen nettleser.

Takk for hjelpen, AnetteH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men det med :P :

Er jo ikke utmerket når man lager hull med seg selv, er litt som frontpage :frantics: så mye ekstra kode og rot til ingen nytte.

FP = :x:gaah::sint_01:

Værre program å lage hjemmesider med finnes ikke. Når en side i FP blir 280Kb, kan den med kun opprydding i den ekstra kode-dritten som FP lager, endre størrelsen til 60-70Kb (og da med riktig formatering). Har ikke testet Expression Web (eller hva nå etterfølgeren til FP heter) men regner med at den også er like "høgg" mtp kodingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet at IE bruker et eget språk? Så om du programmerer en webside som validerer i forhold til all mulig kode, så vil siden se rar ut i IE,fordi IE har egne rare variabler av ting. Jeg fikk 6 på programmeringseksamen, jeg la inn en regel på siden som var at brukte du IE får du denne siden som da var i stygg ekkel kode, og bruker du all annen form for nettlesere som tar koden riktig får du den pent kodede siden.

HMF :P

Er jo ikke utmerket når man lager hull med seg selv, er litt som frontpage :frantics: så mye ekstra kode og rot til ingen nytte.

Men det er jo bare fordi dere er for late til å lage koder OGSÅ for IE. Visste jeg det ikke.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...