Benedicte Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Noen som har denne i størrelse S, M eller L (42, 70 og 90 liter)? Eventuelt andre bager i disse størrelsene? Jeg må få tak i en stor bag til reise, men aaaner ikke hvilken størrelse jeg skal gå for (bestiller på internett). Så om noen har bilde av bag i en av disse størrelsene ved siden av seg selv/en gjenstand så jeg ser sånn ca hvor stor den er, så hadde jeg blitt kjeeempeglad Siter
Zitka Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Stikk du på xxl, så har de fylt opp størrelser me papir for å se.. Jeg personlig liker bager me minst 90 liter.. 50 går an på småturer.. Litt avhengig hvor mye du må ha me deg ;-) Sent from my GT-I9100 1 Siter
Gjest Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Noen som har denne i størrelse S, M eller L (42, 70 og 90 liter)? Eventuelt andre bager i disse størrelsene? Jeg må få tak i en stor bag til reise, men aaaner ikke hvilken størrelse jeg skal gå for (bestiller på internett). Så om noen har bilde av bag i en av disse størrelsene ved siden av seg selv/en gjenstand så jeg ser sånn ca hvor stor den er, så hadde jeg blitt kjeeempeglad Jeg har Helly Hansen sin (klin lik) i 50 L. Den holder for meg om jeg skal være borte fra fredag til søndag, men jeg pakker ikke så mye. 70 eller 90 er nok mer passe! Er forøvrig veldig glad i min fra Helly Hansen, og mener den er hakket billigere enn de fra North Face, men akkurat lik kvalitet. Siter
Recommended Posts