Gå til innhold
Hundesonen.no

Elskede Fibimin


Ia
 Share

Recommended Posts

Så kom dagen til slutt.


Ingen trodde at vi skulle komme så langt. “La henne slippe”, sa de. Vi kunne ikke la deg slippe. Vi verken ville eller kunne, ikke før du hadde levd et godt liv. Du var åtte måneder gammel, og hadde allerede opplevd alt for mye vondt. Du skulle ikke gå bort slik, det var jeg fast bestemt på. Du skulle ha så mye godt før du forlot verden. Mitt eneste mål var å gjøre opp for all urettferdighet mennesker hadde satt deg gjennom. Det tok oss år, men vi klarte det til slutt.

Der ser du kjære; det var ikke farlig!


Jeg vet at du bare ville passe på meg hele veien, og jeg er så glad for at du til slutt klarte å stole på at jeg passet på deg. For det gjorde jeg, hver eneste dag.


Vi var begge barn da vi møttes. Turbulente små barn, med alt for mye bagasje. Takk for at jeg slapp å vandre alene. Du har fått meg gjennom den vanskeligste tiden mitt liv, og jeg er ubeskrivelig takknemlig for at jeg kunne gjøre det samme for deg. Vi klarte oss bra, gjorde vi ikke?

Men nå må jeg fortsette uten deg. Ikke tenk på det, vennen, jeg skal nok finne ut av det. Ønsk meg lykke til på reisen, slik jeg ønsker deg lykke på din. En dag møtes våre veier igjen. Husk at du har lovet å vente på meg.

Jeg vet at du forstår. Tusen takk for at du viste meg det. For at jeg fikk synge deg i søvn en siste gang, og føle at du visste. Nå kan du endelig hvile, kjære. Jeg skal passe på ting her nede for deg så lenge, til vi sees igjen.


Farvel, jenta mi. Vi klarte det.

fibi1.jpg

fibi2-1.jpg

How can you make a rainbow, without a little rain?

Jeg elsker deg.

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...