Nirm Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Ser jo ikke rammene på de jeg quoter nå!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Er midt i en oppdatering av sonen nå, Espen posta om det tidligere i dag. Sikkert derfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg får fortsatt opp Array som siste innlegg på mob. Får det ikke opp på laptop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg får fortsatt opp Array som siste innlegg på mob. Får det ikke opp på laptop. Er noe galt meed alle mobil versjonen atm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Og hvordan dele opp quotene slik man kunne tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Får ikke til å redigere inn quotes for å slippe dobbelpost. Er det en midlertidig feil eller en del av et nytt oppsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Får ikke til å redigere inn quotes for å slippe dobbelpost. Er det en midlertidig feil eller en del av et nytt oppsett? vil høyst anta midlertidig altså Ellers tar jeg affære :bug: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 har feilmeldt til leverandør 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 til levrandør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 til levrandør! Og til admin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Jeg får fortsatt opp Array som siste innlegg på mob. Får det ikke opp på laptop. Dette løses i neste oppgradering. Er det andre problemer med mobil skinnet? Og da mener jeg bare MOBIL og ikke TAPATALK (da det er en egen app) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Mobilen har "array" på alle last posts. Ellers er alt normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Mobilen har "array" på alle last posts. Ellers er alt normalt. Men det blir løst neste oppdatering har jeg skrevet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Hola folkens. LØSNING Quotes fungerer nå, har testet i firefox,chrome og IE. Problemet her er cache på folks pc. Her er det guide for å slette cache og cookies, prøv det! og husk å restarte browseren etterpå. http://support.google.com/accounts/bin/answer.py?hl=en&answer=32050 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Nå har jeg både sletta og restarta, men quote virker fremdeles ikke :bug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Nå har jeg både sletta og restarta, men quote virker fremdeles ikke :bug: Hvilken browser? De er forøvrig nye og ser ikke ut som de gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vel, da suger de nye quotene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vel, da suger de nye quotene test,, Hvordan deler man opp disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Vel, da suger de nye quotene folk er veldig glad i forandring 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 folk er veldig glad i forandring Frykt for det nye og ukjente.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 folk er veldig glad i forandring Ja, det er akkurat derfor. Det har jo ikke noe med at når man mulitsiterer, la oss si en 4-5 personer, og skal dele opp de quotene, så blir det skrekkelig pes å huske akkurat hvem som skreiv hva, og hvor den ene quoten slutter og den andre begynner, sant? Nei nei, det er jo ikke noe stress det, når alt sammen står i ei fin lita mølje uten start og slutt.. Du er skrekkelig nedlatende innimellom, admin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Ja, det er akkurat derfor. Det har jo ikke noe med at når man mulitsiterer, la oss si en 4-5 personer, og skal dele opp de quotene, så blir det skrekkelig pes å huske akkurat hvem som skreiv hva, og hvor den ene quoten slutter og den andre begynner, sant? Nei nei, det er jo ikke noe stress det, når alt sammen står i ei fin lita mølje uten start og slutt.. Du er skrekkelig nedlatende innimellom, admin. Men du får faktisk delt de opp nå, om du refresher cache og cookies (som jeg skrev) så får du slik det ser ut nå og quotene er delbare og synlige noe ala hvordan det var før. Har du fått refreshet alt ordentlig siden du fortsatt mener det er en mølje? Om du ser her så har jeg quotet deg flere ganger og det kommer i bolker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Er det mening at quotene skal være uten rammer? Jeg får bare opp tekst på linjer, men ikke rammer eller hvem som skrev de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Er det mening at quotene skal være uten rammer? Jeg får bare opp tekst på linjer, men ikke rammer eller hvem som skrev de... Det er rammer om du tar og fjerner cache og cookies. Som jeg skrev i posten hvor jeg skrev løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2012 Det er rammer om du tar og fjerner cache og cookies. Som jeg skrev i posten hvor jeg skrev løsningen. Ah. Der ser jeg de. Jeg trudde disse også var noe feil med også... Men skal det ikke stå navnet på den som skrev det lengre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts