Taz Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Vi glemte ut at det var efit i dag, men vi var jo en liten tur i skogen og jeg tok noen bilder av de i snøen. Så da kan vel det være min første efit? Det er en utfordring å ha dvergben når man er ute i snøen Men hun prøver ihvertfall og storkoser seg underveis Minion lurer på hvorfor vi er så treige Minion løper rundt oss, siden Kiwi ikke syns det var en god idé å løpe etter henne i dyp snø Ørene er overalt om dagen "Cant let Kiwi catch me" Men det tar bare 3 steg også er Kiwi langt bak. Hun er veldig glad vi endelig fikk snø, jeg vet ikke om jeg er enig Kiwi måtte en tur i dusjen med varmt vann når vi var hjemme igjen. Hun er pittelitt søt av og til også 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Så herlige bilder av herlige hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Hihi, så herlige bilder og hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Herlige billeder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Herlige bilder av flotte hunder! Stilig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Himla søte begge de to der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Awe, nydelige bissevovver i snøen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Haha til Kiwis snøbading. Og Minion må være noe av det nydeligste jeg har sett. Flott gjeng du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 Herlige billeder Herlige bilder av flotte hunder! Stilig! Himla søte begge de to der Awe, nydelige bissevovver i snøen Haha til Kiwis snøbading. Og Minion må være noe av det nydeligste jeg har sett. Flott gjeng du har! Hun gjør det samme med gjørme, ikke like gøy da. Takk dere. Det er så super koselig å gå inn i tråden sin og finne masse fine kommentarer. Man blir glad av sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 De er helt nydelige begge to . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Å, fantastiske bilder! Så herlig å se hunder som koser seg sånn i snøen Søte Kiwisnødamen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Herligheten for noen søte hunder! Og så flink du er til å ta bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Vilka härliga vinterbilder av charmiga hundar! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 De er helt nydelige begge to . Takk. Å, fantastiske bilder! Så herlig å se hunder som koser seg sånn i snøen Søte Kiwisnødamen Takk. De passer egentlig veldig bra sammen de to, merkelig nok. Herligheten for noen søte hunder! Og så flink du er til å ta bilder Takk. Koselig at du liker bildene. Vilka härliga vinterbilder av charmiga hundar! Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Herligheeet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 må bare få se flere bilder. skotsk hjortehund frister bare mer å mer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts