Anette Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Hvor da? I de ringene jeg var i så har det vært full kontroll. Selv på søndagen når jeg gikk RS-elev så manglet vi ikke noe. Se på kooiker bir bim bildet jeg la ut på fbook :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Ang. Rosettene sendte jeg mail en en av kontaktpersonenen i aktivitetsavd på mandag, ikke fått svar. Sendte ny mail i dag til [email protected], og fikk svar i løpet av noen timer, de skal sende rett rosetter til både BIR hunden og til meg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solgunn Støvind Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2012 Etter å alltid bli nr 2 (både med henne og mora), så var det endelig vår tur Onnekas Sota Avatar ble BIR m/cert og cacib. Ble dermed NV-12 og fikk delt første plass i årets rase på NKK Venter nå i spenning på når tittelen blir registrert i Dogweb 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts