Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Sette på twilight, og shotte hver gang Bella lager snøftelyd? :angel: Ikke den type fest, kanskje? :D

Men kanskje en quiz? Eller en hinderløype av noe slag? Kanskje noe sånn beat for beat greie- hvor man skal storme fram og synge ferdig en sang man begynner å spille? kommer litt an på settingen; om det blir drikking, om det er barn der osv.

Skrevet

Åh, jeg kan en! Det eneste du trenger er 2 sterke karer og en feit trefjøl. Stapp alle gjestene i ett rom. Hent en og en gjest, med bind foran øynene. Fortell dem at de skal ut og fly. Be dem stige opp i flyet (på trefjølen, holdt av de 2 sterke karene, rett over bakken, viktig at gjesten holder rundt skuldrene til de 2 sterke karene for støtte ++). Så begynner flyturen, og de 2 sterke karene reiser seg sakte fra hukposisjon og oppover. Cluet er at de beveger trefjøla en del, og strekker skuldrene oppover så det føles ut som de reiser seg, mens fjøla fortsatt bare er rett over bakken. Deretter forteller man at gjesten dessverre må hoppe ut av flyet. Nå vil gjesten tro at vedkommende er høøøyt oppe, og det er vannvittig moro å se hvordan de gruer seg til å hoppe, og hvordan de tryner osv. Noen trenger et puff. Etter at de har gjennomført kan de bli for å se på de neste, moro moro :D

  • Like 3
Skrevet

Sette på twilight, og shotte hver gang Bella lager snøftelyd? :angel: Ikke den type fest, kanskje? :D

Men kanskje en quiz? Eller en hinderløype av noe slag? Kanskje noe sånn beat for beat greie- hvor man skal storme fram og synge ferdig en sang man begynner å spille? kommer litt an på settingen; om det blir drikking, om det er barn der osv.

Quiz eller beat-for-beat kunne nok fungert, men vi hadde håpet å finne på noe litt mer nytt :)

Takk for forslag :)

Åh, jeg kan en! Det eneste du trenger er 2 sterke karer og en feit trefjøl. Stapp alle gjestene i ett rom. Hent en og en gjest, med bind foran øynene. Fortell dem at de skal ut og fly. Be dem stige opp i flyet (på trefjølen, holdt av de 2 sterke karene, rett over bakken, viktig at gjesten holder rundt skuldrene til de 2 sterke karene for støtte ++). Så begynner flyturen, og de 2 sterke karene reiser seg sakte fra hukposisjon og oppover. Cluet er at de beveger trefjøla en del, og strekker skuldrene oppover så det føles ut som de reiser seg, mens fjøla fortsatt bare er rett over bakken. Deretter forteller man at gjesten dessverre må hoppe ut av flyet. Nå vil gjesten tro at vedkommende er høøøyt oppe, og det er vannvittig moro å se hvordan de gruer seg til å hoppe, og hvordan de tryner osv. Noen trenger et puff. Etter at de har gjennomført kan de bli for å se på de neste, moro moro :D

Kunne nok vært morsomt, men ut i fra tilstanden enkelte hadde de de ankom i fjor kunne nok dette blitt farlig ;)

Flere forslag taes i mot :D

Skrevet

En lek som er veldig morsom er en de hadde i et bryllup jeg var i. Jeg kan ikke hele leken, men tror jeg skjønte prinsippene :) Tre meldte seg frivillig og ble tatt ut av lokalet. Den ansvarlige for leken kom inn og fortalte hva alle deltakerene skulle mime. De kom inn en og en, og mimet det rareste og helt absurde (i forhold til det vi ble fortalt) og etterhvert skjønte vi andre at hver deltaker hadde fått en egen historie/hendelse de skulle mime. Vi lo så vi grein, for noe kunne misforståes veldig siden vi hadde fått en annen historie :P Det var også ekstra morsomt da deltakerene levde seg godt inn i sin mimehistorie :) Det var hysterisk morsomt :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...