Anooni Skrevet 25. Mars 2019 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2019 Siden vi skulle til NKK Kristiansand, rundsøkte jeg strekningen fra Orkanger til dit etter ny kanin. Og jeg hadde hellet med meg da jeg fant denne jenta! Dixie ble med oss hjem fra Kristiansand, en biltur på ikke mer enn 10,5 timer ? Hun har nå vært her en uke, og de er nå ganske sammensveiset. Jeg var usikker i starten om dette gikk, da hun er ei lita jente (4 mnd) med sterke meninger ? I tillegg er hun aktiv, nysgjerrig, leken, uredd, tillitsfull og veldig snill - hun minner meg veldig om Dexter! Så nå tør jeg å presentere henne rundt, jeg ventet med det denne gangen siden jeg har gått på ett par smeller som ikke har vært vellykket. Men hun her er kommet for å bli, da hun takler alt vi har å tilby! Så da er duoen endelig komplett ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 26. Mars 2019 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2019 Hurra! Gratulerer til Dexter og deg med "fruen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 27. Mars 2019 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2019 13 timer siden, Ganzie skrev: Hurra! Gratulerer til Dexter og deg med "fruen" Tusen takk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 16. April 2019 Rapporter Share Skrevet 16. April 2019 Ett par som nyter det flotte påskeværet vi har fått ?❤ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 14. Juli 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2019 Sommer ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2019 Er det helt slutt på kaninfronten hos folk? ? mine 2 har fått flyttet inn, for ganske så lenge siden. Men de får være ute noen timer når været tillater det ? Dexter er blitt 1,5 år, og Dixie fylte nylig 1 år. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 7. Desember 2019 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2019 13 minutter siden, Anooni skrev: Er det helt slutt på kaninfronten hos folk? ? mine 2 har fått flyttet inn, for ganske så lenge siden. Men de får være ute noen timer når været tillater det ? Dexter er blitt 1,5 år, og Dixie fylte nylig 1 år. Fine de er ♡ jeg har slutta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts