trulte Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Grattis så mye :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Grattis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Jeg visste ikke at det var flere soniser å gratulere idag da, så morsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Gratulerer! Som jeg skrev tidligere, Issi finner ut at dette er gøy og da raser dere avgårde! :cheer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Grattis så mye med superresultat . Men altså - neste gang du havner på sykehuset, så ikke forvent sympati! Nå har du å holde deg i ro til du er frisk og rask (og da mener jeg ikke BEGYNNER Å BLI FRISK, men at du ER frisk *hytte litt med neven*). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. November 2012 Rapporter Share Skrevet 17. November 2012 Grattis så mye med superresultat . Men altså - neste gang du havner på sykehuset, så ikke forvent sympati! Nå har du å holde deg i ro til du er frisk og rask (og da mener jeg ikke BEGYNNER Å BLI FRISK, men at du ER frisk *hytte litt med neven*). du vet jeg aldri blir FRISK ikke sant? så da kan vi vente ehm.. ehm.. okay har aldri vært frisk så definisjonen din blir feil jeg har tatt det veldig med ro ikveld og sovet og sløvet og gjør egentlig ingenting T kjørte meg dit og tok hunden og alt så jeg tok det så rolig jeg klarte Takk for alle gratulasjoner Det var verdt å stå opp tidlig for Gleder meg maks til lp2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 du vet jeg aldri blir FRISK ikke sant? så da kan vi vente ehm.. ehm.. okay har aldri vært frisk så definisjonen din blir feil jeg har tatt det veldig med ro ikveld og sovet og sløvet og gjør egentlig ingenting T kjørte meg dit og tok hunden og alt så jeg tok det så rolig jeg klarte Takk for alle gratulasjoner Det var verdt å stå opp tidlig for Gleder meg maks til lp2 *Ler*. Nei, jeg er klar over det liksom, men med tanke på at du nettopp har vært akutt innlagt, så kan det kanskje være lurt å ta det rolig, slappe av, sove og generelt la kroppen få den hvilen den trenger for å gjøre seg friskere igjen. Det er jo kanskje en grunn til at du stadig blir innlagt - sant? Sånn som at du ikke lar kroppen få den hvilen den trenger . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 GRattis! Flinkeste! (og enig med siri - NÅ HOLDER DU SENGA/SOFAEN på ubestemt tid fremover! *streng* ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 GRattis! Flinkeste! (og enig med siri - NÅ HOLDER DU SENGA/SOFAEN på ubestemt tid fremover! *streng* ) eh uh.. jeg skal på jobb mandag.. dog har møte med sjefen da så får se hva han sier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 eh uh.. jeg skal på jobb mandag.. dog har møte med sjefen da så får se hva han sier *grumle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Gratulerer så mye så morro Dette har dere virkelig fortjent :bananas: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts