LindaM Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hei! Nå er jeg på jakt etter et greit bildeoppsett til en hjemmeside. Har mac, så Porta er uaktuelt. Simpleviewer kunne vært et alternativ, men har problemer med å installere det, og ser ut som det blir mye greier å få det til. Jeg kunne i utgangspunktet tenkt meg en oversikt over alle bildene i miniatyr, klikke på bildet for å få det større, og kunne klikke seg videre til neste bilde. Jeg har hittil ikke klart å finne ut hvordan jeg gjør det. Jeg bruker dreamweaver, litt ute av trening, så det trenger ikke være for avanserte greier. Noen idéer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hva me å bruke bare det programmet du har på mac? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hvilket program tenker du på da? Det jeg har brukt til å utforme hjemmesiden er Dreamweaver og Photoshop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hvilket program tenker du på da? Det jeg har brukt til å utforme hjemmesiden er Dreamweaver og Photoshop. Iweb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Aha, har aldri brukt det før, men ser man kan lage slikt album veldig enkelt der ja! Men hjemmesiden er jo ferdig utformet, og jeg kan vel ikke redigere en side som allerede er laget der. Tenkte på å kanskje bruke iFrame da, men bakgrunnsfargen på hjemmesiden er ikke hvit, og klarer ikke engang å finne et sted hvor jeg kan egendefinere bakgrunnsfargen i det programmet Bruker du det selv? edit: intruksjonvideo og tutorials er fint å ha, hehe Prøver meg litt frem... edit2: Yay! Bakgrunnsfarge endret! Da prøver jeg med iframe, og ser om det er brukendes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Okey, det var ikke helt optimalt foreløpig. Pusler litt med det nå, men tar gjerne imot andre forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 8. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Det ble veldig tungvint å bruke iWeb. Noen som har forslag til andre alternativer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2012 Jeg bruker jAlbum Eks: http://brukshunden.net/images/album/album55/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts