WheatenMali Skrevet 13. November 2012 Rapporter Skrevet 13. November 2012 Anses valpekullet som forhåndsregistrert før det er betalt for registreringen? Altså, hvis man har registrert navn på valpene og kullet, men det som mangler er betalingen for registreringen og hannhund-papirene. Jeg tenker i forhold til Agria sin forsikring, som gjelder ved forhåndsregistrering for valpekull. Siter
Justisia Skrevet 13. November 2012 Rapporter Skrevet 13. November 2012 Erklæring fra hannhundeier og betaling må være i orden før NKK forhåndsregistrerer, så vidt meg bekjent. Siter
Ymirheim Skrevet 13. November 2012 Rapporter Skrevet 13. November 2012 Erklæring fra hannhundeier og betaling må være i orden før NKK forhåndsregistrerer, så vidt meg bekjent. det stemmer Siter
WheatenMali Skrevet 21. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2012 Ikke helt riktig de svarene jeg fikk, etter betalingen var i orden og jeg trykket på at hannhund-eiers signatur blir ettersendt så var de forhåndsregistrert og livsforsikringen fra Agria gjelder, om noen andre lurer 1 Siter
Kaja Skrevet 21. November 2012 Rapporter Skrevet 21. November 2012 Litt samme kategori? Raptus har registreringsnr i papirene sine, men jeg finner det ikke på dogweb. Han er 8 uker gammel. Når havner slikt på dogweb? Siter
Ymirheim Skrevet 25. November 2012 Rapporter Skrevet 25. November 2012 Litt samme kategori? Raptus har registreringsnr i papirene sine, men jeg finner det ikke på dogweb. Han er 8 uker gammel. Når havner slikt på dogweb? når vet har registrert chip tror jeg, ikke helt sikker men Siter
Recommended Posts