Kaja Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Gubben er ikke hjemme, og han er ikke så flink at han klarer å guide over tlf. I hvertfall, jeg skal ha sjauedag og vil da ha litt volum på musikken. Går ned i kjellern og henter forsterker, høytaler og kabler. Knoter lenge før jeg endelig får lyd på den ene, det var ikke spesielt høy, jeg prøver med begge to, har nå fått lyd i begge to, men det er fortsatt så lavt? Selvom om volumet står på fult. Disse høytalerene og denne forsterkern kan spille sinnsykt høyt når det er koblet rett, noe det tydligvis ikke er nå. Sonen hjelp!! Det er snakk om en Harman Kardon AVR 25 Akkurat spiller de ca like høyt som dataen min.. Bass, Treble og Balance står rett opp (på null), volumet står på fult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Er det ikke noe du kan skru på på selve forsterkerne da? (eller der kanskje det du har gjort ... teit svar uansett hahaha) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Er det ikke noe du kan skru på på selve forsterkerne da? (eller der kanskje det du har gjort ... teit svar uansett hahaha) Jeg har prøvd å skru på alt som kan skrus på og trykker på som kan trykkes på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Er det en sånn forsterker der du kan ha flere sett med høyttalere, og evt en knapp hvor du velger hvilke sett du har på? I såfall, prøv å trykke på den knappen, eller bytt om på høyttalerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 Kaja er en heltinne og klarte etter hundre forsøk og nesten drite på seg fordi det ble så høyt Måtte bare prøve ut forskjellige utganger til aux kabelen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts