HHC Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Det er deg! Du er jo du! Jeg vet hvem du er! Du er jo Ms. X! Haha! Verden er ikke stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Resultatene fra Kongsberg er lagt ut på dogweb Ser at "vår" dommer var STRENG 15 hunder 2 KIP 2Good 4 Verry Good 7 exellent (4 ck og 2 cert) Jeg har snoket litt bak resultatene og ser at hun har dømt mange strengt ut fra tidligere resultat Hvilken dommer hadde du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Kitty Sjong DK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Kitty Sjong DK På papillon? En av hundene (ung tispe) til en av de norske oppdretterne fikk KIP pga en betennelse i et øye blant annet. Den har gjort det bra hittil allikevel, så det var ikke pga noe annet. Forøvrig synes jeg den dommeren ofte er veldig flink på papillon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 På papillon ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 På papillon ja.. Regnet egentlig med det. Jeg stod bare ringside helt i begynnelsen av bedømmingen for å se på våre "konkurrenter", men fikk faktisk ikke med meg hvem som stakk av med de gode resultatene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 En av hundene (ung tispe) til en av de norske oppdretterne fikk KIP pga en betennelse i et øye blant annet. Den har gjort det bra hittil allikevel, så det var ikke pga noe annet. Forøvrig synes jeg den dommeren ofte er veldig flink på papillon! Hun er eller var oppdretter av papillon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Sjong har hatt papillon siden 1977.. inkie.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts