Castella Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Noen som har tips om en behagelig tispetruse som ikke gnager på sidene... dyret skal jo tross alt gå rundt med denne trusa noen uker så greit at den er behagelig. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Jeg bruker de som har hull til halen og som er nesten som en "bleie". med borrelåser som man fester rundt livet på hunden. Myk i stoffet, ikke gnager borrelåsen, hunden slipper til å kunne vaske seg og sitter godt. Husker ikke merket, men jeg har kjøpt en hos dyrlegen og en på Nordby i Sverige. Hadde en gang noen med hempe på som man satte over krysset på hunden, men da hang jo hele høna til Vida på yttersiden, og da var jo hensikten borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Dametruser, også klippet jeg hull til halen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts