Gå til innhold
Hundesonen.no

Trimmebord ønskes kjøpt

Recommended Posts

Jeg har 2 stellebord til salgs begge er kjøpt på Hund1..

Stellebord med hjul. Høyde 80 cm, Bordplate 85 x 60 cm. kostet nytt 1790 kr og jeg skal ha 800 kr for det..Det er brukt 1 gang på uteutstilling og noen få ganger her hjemme.. Har også et stellebord til og Bordplaten er 75x50 cm å - Høyde 76 cm kostet 890 kr nytt det er nesten ikke brukt så tenkte 500 kr for det. Skal se om jeg ikke får satt inn noen bilder i løpet av kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellebord med hjul. Høyde 80 cm, Bordplate 85 x 60 cm. kostet nytt 1790 kr og jeg skal ha 800 kr for det..Det er brukt 1 gang på uteutstilling og noen få ganger her hjemme.. Har også et stellebord til og Bordplaten er 75x50 cm å - Høyde 76 cm kostet 890 kr nytt det er nesten ikke brukt så tenkte 500 kr for det. Skal se om jeg ikke får satt inn noen bilder i løpet av kvelden..

Jeg er interessert i det minste hvis charleen ikke vil ha.. :) Men tåler det en hund på ca 20 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i det minste hvis charleen ikke vil ha.. :) Men tåler det en hund på ca 20 kg?

Jeg har kjøpt "vanlig" stellebord med hjul ikke nuffestørrelsen liksom til mine som veier 40kg, ikke noe problem i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt "vanlig" stellebord med hjul ikke nuffestørrelsen liksom til mine som veier 40kg, ikke noe problem i alle fall :)

Har et skikkelig med hjul, så det er et enkelt jeg vil ha. Men vet at de sammenlignbare, lette typene gjerne er ment for mindre hunder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er interessert i det store :)

Vi har et lite et, og det er greit nok, men innimellom så hadde det vært kjekt med litt ekstra plass på bordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...