ceccy Skrevet 13. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Hahaha, vil du ha en valp eller? :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Tjukka Hvor mange uker er hun nå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 5 uker i morgen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. November 2012 Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Hun har lagt seg ut mye og tidlig. Lurer virkelig på hvor mange det er? Eller kanskje det er bare 6 men at de er store :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2012 Hun har lagt seg ut mye og tidlig. Lurer virkelig på hvor mange det er? Eller kanskje det er bare 6 men at de er store :angel: Hun har lagt seg ut veldig tidlig! Hun har begynt å få problemer med å komme seg opp i sofaen og sengen nå Hun har jo en tendens til å gå oppi, men det sliter hun som sagt med nå for magen er litt i veien Så tar det litt tid før hun faktisk finner ut at hun må hoppe oppi for å komme seg opp, så vi ler jo litt av henne til tider Lurer også på hvor mange det er inni der, men jeg tenker at Era er en så passe slank hund til vanlig og valpene vokser jo inni der nå, så det er vel kanskje naturlig at hun legger seg ut så passe tidlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Vil tro det? Ståbilde? Ukens ståbilde :angel: "Bestemor" er spent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Grattis med kommende valper Når blir forventet termin her? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 5 uker i morgen :-) Hun har lagt seg ut veldig tidlig! Hun har begynt å få problemer med å komme seg opp i sofaen og sengen nå Hun har jo en tendens til å gå oppi, men det sliter hun som sagt med nå for magen er litt i veien Så tar det litt tid før hun faktisk finner ut at hun må hoppe oppi for å komme seg opp, så vi ler jo litt av henne til tider Lurer også på hvor mange det er inni der, men jeg tenker at Era er en så passe slank hund til vanlig og valpene vokser jo inni der nå, så det er vel kanskje naturlig at hun legger seg ut så passe tidlig? Det er ved rundt 5 uker jeg har merket at Talli har slitt mest fysisk og blitt "hemmet" av drektigheten. Ikke ville gå mer enn 1 km før hun ville hjem, passgang, finner ikke stillingen o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Det er ved rundt 5 uker jeg har merket at Talli har slitt mest fysisk og blitt "hemmet" av drektigheten. Ikke ville gå mer enn 1 km før hun ville hjem, passgang, finner ikke stillingen o.l. Era begynte å roe tempoet ved 3 uker hun Har funnet ut at hun ikke er helt normal hehe Her er ståbilde fra i dag, 5 uker siden første parring Og den vordene mor passer på å kle seg godt før hun skal ut i stormen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Grattis med kommende valper Når blir forventet termin her? :D Sorry dobbeltposting ... Termin er ca 17. Desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Sorry dobbeltposting ... Termin er ca 17. Desember Spennende Eg får vite på onsdag om det kommer valper ca 20.desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Spennende Eg får vite på onsdag om det kommer valper ca 20.desember Spenning hos deg også da! Krysser fingrene for deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 26. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 6 uker siden første parring i dag 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Gleder meg til spamming med valpebilder :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Oy, kjempe stor forandring fra uke 5 til 6 da Så begynner hun å få skikkelig hattifnatter også ser jeg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Oy, kjempe stor forandring fra uke 5 til 6 da Så begynner hun å få skikkelig hattifnatter også ser jeg Hattifnatter??? Er det pattene det liksom? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Hattifnatter??? Er det pattene det liksom? Jaa, ser du ikke det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jaa, ser du ikke det ? Aldri tenkt over før, men kanskje litt når du sier det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Aldri tenkt over før, men kanskje litt når du sier det Det er hattifnatter Spesielt etter de er litt, ehm, brukte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 (endret) Nydelig hund! Også valper til jul da gitt:-) Lykke til! Edit: Skulle ønske jeg kunne bestille en av deg;-) Endret 28. November 2012 av 13de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Nydelig hund! Også valper til jul da gitt:-) Lykke til! Edit: Skulle ønske jeg kunne bestille en av deg;-) Bare til å komme med bestillingen det Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Bare til å komme med bestillingen det Takk I wish:-) Kan ikke ha hund der jeg bor nå:-( Kanskje neste gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 I wish:-) Kan ikke ha hund der jeg bor nå:-( Kanskje neste gang? Så kjedelig da! Blir nok flere kull regner jeg med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2012 I går kveld kjente jeg liv i magen for første gang Små, forsiktige spark. Herlig! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts