Krilo Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Snart er det jul, og mamman min har blitt bitt av hundetreningsbassillen nå etter de fikk den nye hunden i sommer. Så nå ønsker hun seg en treningsvest. Men jeg har null peiling på hvilke typer som funker til hva (da vi kun bruker godbiter og det putter jeg barei den jakka jeg skal bruke), så da trenger jeg hjelp, siden mamma heller ikke vet hva hun trenger. Hun skal bruke den til vanlig lydighet, og til menneskespor og søk i skogen, så hun ville hvertfall ha plass til en dummy bak på ryggen. Hun er ca 40-42-44 str og hele 160-ettelerannet høy. Tenker å ikke bruke mer enn 1000,- (gjerne ikke veldig dyr, for da kan jeg kjøpe mere til henne ) Har du noen godetips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 http://www.canis.no/...<br /><br /> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Jeg ville kjøpt Hurrta motivation treningsvesten fra Divinedog.se Med toll og frakt osv tror jeg den kommer på rundt 600 kr. L bør passe henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med min som er en sånn; http://www.sportshund-norge.no/products/rebel-hundeforervest-svartbla Men når jeg kjøpte den var den på salg til 600,- med gratis frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Dette blir iallefall min neste treningsvest Har en av samme merke, bare hel svart og jeg er fornøyd med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Hvor lang er hun i ryggen? Jeg er ca samme störrelse og prövde medium i hurtta motivation her om dagen, den passet kjempefint bortsett fra at den nådde meg godt ned på låret. De er ganske lange og smale i passformen. Jeg synes det ble vanskelig å få noe ut av rygglommene fordi de ble sittende så rart på den vesten. Ellers synes jeg at berra vesten sitter bedre om man er litt kort i ryggen, da kommer man lettere til lommene bak iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Hvor lang er hun i ryggen? Jeg er ca samme störrelse og prövde medium i hurtta motivation her om dagen, den passet kjempefint bortsett fra at den nådde meg godt ned på låret. De er ganske lange og smale i passformen. Jeg synes det ble vanskelig å få noe ut av rygglommene fordi de ble sittende så rart på den vesten. Ellers synes jeg at berra vesten sitter bedre om man er litt kort i ryggen, da kommer man lettere til lommene bak iallefall... Ikke veldig lang i ryggen nei, så det var et godt poeng! Takk, da skal jeg sjekke ut Berra vesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 31. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Dette blir iallefall min neste treningsvest Har en av samme merke, bare hel svart og jeg er fornøyd med den. Hvordan er dn i str? Og er den veldig lang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Hmm, jeg er 160 og bruker small til vanlig på overkroppen og tror jeg bestilte small (merkelappen er slitt slik at jeg ikke får sett størrelsen). Vesten passer fint på vår/sommer/høst, men blir for trang til og ha utenpå vinterjakke for min del. Normal lengde!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts