Maria Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Drama eller Dama! Haha. Tenk så kult å ha en hund som heter Dama! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Dama blir det ikke Nå tenker vi litt på Demi... Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg drev og scrollet nedover og skulle akkurat til å foreslå Demi - og så hadde du foreslått det selv! Så ja, jeg synes det var et godt forslag, hehe Demi eller Dina...? PS! Demi betyr "halv". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Haha! Da er det sikkert et bra navn Dina blir det nok ikke. Vet om så mange andre Dina'er! Jepp, vet at det betyr halv, men er ikke helt sikker på om det er bra eller dumt Vi finner nye favorittnavn her hver dag da, så det blir sikkert ikke Demi heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 D er en skrekkelig vanskelig bokstav syns jeg, husker vi slet da vi skulle finne navn til gamlehunden (som forøvrig endte opp med å hete Dibah ). Her er noen ihvertfall fra min liste: Dali Damia Danaë Daphne Dara Deedee Déjà vu Delphi Delphyne Delta Dido Disa Dolce Dona Douala Dulce Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Mange fine forslag! Dali har vi tenkt på. Og Deja Vu var bra! Men litt tungvint å rope kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Deedee er jo den groennirriterende soesteren til Dexter, groess Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Deedee er jo den groennirriterende soesteren til Dexter, groess ÆSJ, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Deedee er jo den groennirriterende soesteren til Dexter, groess Deedee Jonrow forbinder jeg med navnet. Definitivt ikke en et dumt hundemenneske å oppkalle en hund etter, men kanskje ikke en basenji Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts