Gå til innhold
Hundesonen.no

Drop in trening Drammen Hundepark i kveld Lp

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Haha! Anneguru! Bedre med guru enn gru, egentlig :P

Skal vurdere det litt til. Var det kl. 19? Og hvor i Drammen er dette (jeg vet ikke hvor annet enn Åssiden og Gulskogen kjøpesenter er)?

Og så må jeg evt. tenke ut noe vi kan trene på. Kanskje å gå på plass. Phew.

Edit: ligger det der langs den lange veien på åssiden forbi travbanen? der hvor det skal være et stort uteområde for hund? Og er det lov å slippe bikkja der så han får rast fra seg først selv om jeg ikke er "er kunde av Drammen Hundepark sin utsyrsbutikk." jeg kan sikkert finne på å bli det, altså, jeg bare er ikke det enda..

Å nei. Hva skjedde her? Hvorfor ble alt grønt?! Jeg får det ikke bort :(

Endret av Annegru
Skrevet

Det står en del info på drammenhundepark.no. Du må registrere deg i butikken, og så kan du slippe hunden på det inngjerdede området. Kovu har helt sikkert lyst til å jage litt gårdshund, hvis han ikke er utslitt etter å ha inspisert den nye hagen til Tesh.

Det er jo bare å trene på det man trenger å trene på, enten det er kontakt, lek, sitt eller eliteøvelser.

Skrevet

Åh, Robert ble jo helt forstyrra i går da han så at Kovu var der. Jeg tror han har en liten crush på ham, altså :)

Men alt er liksom på samme området? Hallen og butikken og uteområdet? Så da kan jeg liksom bare svippe innom og registrere meg først? Og vips, alt i orden?

Skrevet

Ble litt dårlig tid i dag (tar 1 1/2 time å kjøre) men jeg kommer gjerne en annen fredag når jeg har litt bedre tid :)

Skrevet

Masse folk i dag... Odin syntes det var slitsomt, spesielt med agility ved siden av. Vi trenger mer trening på dette, så vi dukker vel opp igjen iblant.

• 2 months later...
Skrevet
eh. verden nekter meg :P på perm fra sykehuset. *vil trene hund*

Er ikke helsa som bestemmer her heller... men må komme meg dit uansett for å måle og forberede til stevne om en mnd, så da kan jeg like gjerne time det med en trening.

Skrevet

Det var utrolig deilig! Første treningsøkt vi har hatt på 2 mnd! Vi var vel 4-5 stk på 2/3 av hallen. Ble jo litt snusing og sosing, men Odin gikk bedre enn forventet. Kovu var totalt håpløs og greide ikke å løfte snuten fra bakken, men han er jo en sak for seg selv... Det ble nok siste drop-in-treninga for vår del nå som vi får hall på andre sida av byen. :)