Carro92 Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg går jo veldig mye i mørket i skæven, og tenkte at det hadde vært genialt å kunne se hundene mine og samtidig også vite hvem av dem som er hvor. Så da trenger jeg halsbånd som lyser i 3 forskjellige farger Har plukka med meg en rosa fra hööks, og kom over denne fra Canis nå http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=RF54_var&mid=322&ug= Noen som har prøvd den? og vet om det går an å ha en fast farge på den, når den lyser fast, altså ikke skifter farger? Hvis den skifter farge, så vet noen om flere halsbånd som lyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Har ikke vært borti, men står nå det her på info! Fast lys Blinkende rødt lys Blinkende grønt lys Blinkende blått lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Kanskje du finner noe du liker på ebay? http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=collar+light&rt=nc&LH_BIN=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Tropehagen Zoo og TAM-butikker har noen som likner på de du linka til hos Canis. De finnes med rødt, grønt, blått og lilla lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkenita Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg bruker den fra Tropehagen å er veldig fornøyd.. Fåes med rødt eller blått lys. Kan enten blinke eller lyse konstant. Til nå tålt både regn, full rulle i vått terreng, og rulling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Det er utrolig mange forskjellige av lysende halsbåndene på e-bay, ta en kikk der, blir ofte myye billiger enn her i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hvordan er det å bestille fra ebay? Er det lettvint så lenge man holder seg under 200 kr og slipper toll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hvordan er det å bestille fra ebay? Er det lettvint så lenge man holder seg under 200 kr og slipper toll? Ja, veldig enklet, jeg har paypal konto og da syntes jeg det går veldig lett, litt for lett kanskje, bare noen trykk også er varen betalt... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Her er noen røde og blå på tilbud NÅ til 78,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg er kjempefornøyd med disse her jeg; http://www.waggytail.no/contents/no/d9_Leuchtie.html Vanntette, batteriet varier i en evighet, lyser sterkt og godt, og finnes i masse farger 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Takk, har bestilt 4 halsbånd i 4 forskjellige farger fra ebay for 147,- så det var ikke så gæli pris heller 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Ja, veldig enklet, jeg har paypal konto og da syntes jeg det går veldig lett, litt for lett kanskje, bare noen trykk også er varen betalt... Da skal jeg tørre å bestille! Har paypalkonto selv og trenger nye halsbånd med lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hvor mye bruker frakten å komme på? Er de 147 kr inkludert frakt, Caroline? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hvor mye bruker frakten å komme på? Er de 147 kr inkludert frakt, Caroline? sto free shipping på mitt, så regner da med at det ikke er noen frakt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flopp Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg er kjempefornøyd med disse her jeg; http://www.waggytail...9_Leuchtie.html Vanntette, batteriet varier i en evighet, lyser sterkt og godt, og finnes i masse farger Også kjempe fornøyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hvordan er det å bestille fra ebay? Er det lettvint så lenge man holder seg under 200 kr og slipper toll? Jeg var veldig skeptisk til det første gangen. Men det var kvalmende lett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hehe Jeg er bare litt skeptisk til uforutsette utgifter siden jeg generelt er ganske blakk Så noen hundrelapper ekstra er ganske mye for meg, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Hehe Jeg er bare litt skeptisk til uforutsette utgifter siden jeg generelt er ganske blakk Så noen hundrelapper ekstra er ganske mye for meg, hehe Kjenner meg godt igjen i den. Vi har ikke fått noen ubehagelige overraskelser i alle fall. ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Da tror jeg at jeg skal bestille litt i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts