Tøfflus Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Min venninne som går på negledesign skole trenger desperat en modell imorgen. Det er i Drammen fra 10 til ca 16 og koster seff ingenting. Jeg har vært med idag og fått flotte negler og kan garantere at resultatet blir supert. Lærer skrøt også veldig av jobben hun gjorde så dette er BRA Si fra til meg så formidler jeg kontakt. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Ta et bilde eller to så vi får sjå da Siter
AnnChristin Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Åååå, jeg skal på lapphundtur i svelvik :-( Siter
mushi Skrevet 28. September 2012 Rapporter Skrevet 28. September 2012 Jeg har helt neglelakkmani og forbanner det at jeg skal på jobb i morgen! 1 Siter
Tøfflus Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. September 2012 Ingen bilder Karpe, til det må man ha kamera og det har ikke jeg. Men de er grrrrrønnnnnne, rawwww.... Og nå har det ordnet seg med modell til imorgen, hurra Siter
Recommended Posts