Puttiva Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Er det noen her inne som driver med freestyle, eller kunne tenke seg å drive med det? Erfaring, kjennskap til andre som driver med, etc? Jeg er selv veldig fersk i hele hunde-greia, men har fått skikkelig sansen for freestyling i det siste, og nysgjerrig på mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 javisst ! Det gjør vi! Drev med det da jeg hadde gamlebikkja, og trener eldstemann nå! har du gått noen kurs?? Hvorfor ikke dukke opp på en konkurranse og bli kjent med oss og se på?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Jeg har drevet endel med Tinka som nå eies av IA her på sonen. Nå er jeg hundeløs så vi får se om jeg ikke kommer tilbake på banen igjen med neste hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 12. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 har du gått noen kurs?? Hvorfor ikke dukke opp på en konkurranse og bli kjent med oss og se på?? Har ikke gått noen kurs, men kunne gjerne tenke meg det etterhvert. Nå skal vi først ta ferdig unghundkurset som begynner neste uke (og så kanskje bronsemerkekurs). Hvor holder dere til? Hadde vært utrolig morsomt å kommet å sett på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Oppdretteren til hunden min er supergod i freestyle og det ser veldig göy ut. Hun begynte med en hel del trikstrening og har lagt inn disse triksene i programmet sitt også gradvis bygd opp hele program Finns mange fine filmer på youtube der man kan få tips til triks man vil läre inn og også en del om grunntrening til freestyle eller heelwork to music. Bla platform trening for å trene inn forskjellige positioner og bytte av positioner... Og jeg må bare linke til en av mine favoritter.. får nesten tårer i öynene når jeg ser samarbeide mellom hund og förer... Og den her, som jeg liker fordi det er en uvanlig type hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Veldig ofte har vi konkurranser på Østlandet, fra Moss til Nannestad, vestfold og telemark... http://www.norsk-freestyleforening.no/ hjemmesiden vår! Kurs arrangeres flere steder, nok en gang oftest på Østlandet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Jeg ser liksom ikke helt poenget med heelwork jeg. Er jo bare samme posisjonen i forskjellige stillinger. Så på oppvisning på MyDog ifjor og ble litt meh. Freestyle dog synes jeg ser artig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Og den her, som jeg liker fordi det er en uvanlig type hund Det der tror jeg faktisk er den "beste" freestyleoppvisninga jeg har sett! Så utrolig gjennomført, samkjørt og tilpassa hundetypen! Hihi ble litt imponert av bamsen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 13. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Sett mange både treningsvideoer og andre freestyle-show på youtube, fascinerende greier. Elsker den kontakten og det samarbeidet mellom hund og menneske. Virkelig noe jeg kunne tenke meg! Dette er jo ikke et gjennomført show på samme måte, men det fenger meg virkelig dette klippet! Jeg og vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Den nuffen var herlig! Vi har såvidt prøvd oss på litt freestyle som et tillegg til lydigheten. Foreløpig har vi riktignok ikke så mange elementer i repetoiret Snurre rundt på fire og to bein, hoppe, bukke, slalåm. For tiden prøver jeg å lære Mira å rygge rundt meg, men vi sliter litt. Gøy er det likevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Må nesten slenge denne inn fra Freestyle konkurranse i Norge: Dette er meg og første hunden min på Exporama nær Hellerudsletta. (Bare ha i bakhodet at jeg glemte hele programmet mitt når jeg skulle inn i ringen, og bare improviserte det jeg klarte!) Og jeg håper virkelig jeg får tatt opp freestyle igjen snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Stilig. Det 'hoppe gjennom armene'-trikset har jeg fått skrekken for etter at Mira dunket hodet i kjeven min så jeg bet en god chunk av tungen :/ Kanskje det egner seg best for småhunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Stilig. Det 'hoppe gjennom armene'-trikset har jeg fått skrekken for etter at Mira dunket hodet i kjeven min så jeg bet en god chunk av tungen :/ Kanskje det egner seg best for småhunder? Mulig det altså, jeg har faktisk ikke prøvd med større hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg ser liksom ikke helt poenget med heelwork jeg. Er jo bare samme posisjonen i forskjellige stillinger. Så på oppvisning på MyDog ifjor og ble litt meh. Freestyle dog synes jeg ser artig ut. kan være enig i at freestyle er litt mer publikumsvennlig å se på. Men heelwork er imponerende når en er litt mer inne i sporten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Kan jo også nevne at på dogs4all vil det være nm i freestyle/heelwork! Sees vi på Lillestrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg vil jeg vil jeg vil! Men det er midt i eksamensperioden! Jeg burde virkelig sitte å lese, men det kan jo være det er bra med en liten lese-pause? Kanskje. Jeg kan ikke love, men har veldig lyst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Sett mange både treningsvideoer og andre freestyle-show på youtube, fascinerende greier. Elsker den kontakten og det samarbeidet mellom hund og menneske. Virkelig noe jeg kunne tenke meg! Dette er jo ikke et gjennomført show på samme måte, men det fenger meg virkelig dette klippet! Jeg og vil! De hadde seriøst mye kule momenter! Skulle likt å sett de i konkurranse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts