Guest Yellow Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Noen som konkret vet om det vil være det samme å gi en ukesdosering av omega-3-olje i samme slengen, iforhold til å gi litt hver dag? Om det vil gi samme virkning og ha like god opptakelighet. Blir jo ikke voldsomme mengder, i og med at oljen jeg har sett på kun er anbefalt en halv teskje pr. dag til det min hund veier, og da blir det jo kun en stor spiseskje i slengen isåfall i uken. Annet enn at det kanskje kan gå utover magen. :-) Det finner vi jo isåfall raskt ut av, men han tåler både kun rent fett eller lever i et måltid uten problemer, så tåler jo litt. Siter
Arielle Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Altså de trenger jo dette hver dag. Om du gir mandag så vil jo det være "brukt opp" innen tirsdag-onsdag sånn som jeg har forstått det Siter
Renate A Skrevet 26. September 2012 Rapporter Skrevet 26. September 2012 Tror jeg ville gitt litt hver dag, også med tanke på om du kanskje vil få en overraskelse på leveringen bak Siter
Recommended Posts