SiriEveline Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Herlige nyheter! Håper virkelig det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 2. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Noen bilder fra de siste dagene: Det blir naturlig nok ikke de helt lange turene om dagen i og med at jeg selv venter en liten en når som helst. Hundene er heldigvis veldig greie og lite krevende, så bare de får løpe litt løs hver dag er de storfornøyde. Da slipper jeg å gå så fort og langt, så kan de heller frese rundt 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 6. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 På tur i Drøbak sentrum en vakker høstdag :-) NakenNorus (ser dårlig ut for Norsk/nordisk vinner neste måned, så den tror jeg nok vi dropper i år ) Poserer i høstløvet: Nora og Luna: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Fin hun er! Også så kult og fargerikt halsbånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Så fint å se hvordan det går med "gjengen"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts