tm100021 Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Noen som vet om det -kan- brukes uten problemer etter dag 42? Jeg er litt usikker. Kjøpte nettopp en sekk feil, og siden det kostet over 800 kr og jeg er ikke fan av å la for bare ligge her så vil jeg gjerne bruke det opp. Kan det gies til den drektige selv om hun er over dag 42? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Jada, bare gi. Men gir ikke du vanligvis voh? Hvorfor ikke nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Alle hundene har måtte gå på tørrfor i perioden siden vi flyttet ned fra nordland, siden vi ikke bor på samme sted der fryserene oppbevarer seg atm før alt er ferdig pusset opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 aha. Men du kan som sagt trygt gi fôret, hvor hun er i drektigheta har ingenting å si, iom at du skal fôre etter hold uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Flott! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 24. September 2012 Rapporter Share Skrevet 24. September 2012 Jeg brukte det foret fram til valpene var født jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts