Gå til innhold
Hundesonen.no

valpeshow

victoria_e

Recommended Posts

Skrevet

vel, det samme som på en utstilling egentlig :=)

*utstillingsline (helst, men på valpeshow er ikke det veldig viktig)

*godbiter

*vann

*vaksinasjonspapirer

er vel egnetlig ikke noe mer du trenger, men bur til hunden, stol, og matpakke kan være lurt og ta med. :)

Skrevet

Du trenger ikke bur da :) Men hvis hunden din har vanskelig for å slappe av på utstilling kan det være kjekt å ha.

Det viktigste er vel:

-Vann til hunden

-Vaksinasjonspapirer

-Utstillingsline (kan som regel kjøpes på utstillingen)

Kan også være kjekt å ha med godbiter. Stoler er det ofte i haller, men hvis ikke kan jo det være lurt også. Ellers er det jo selvfølgelig det du trenger for å stelle hunden, børster og sånn.

Skrevet
tror jeg skall i dora hallen den 28.01.06 eller på melhus i bøndernes hus den 22.01.06, hvordan bur da??  

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...roductId=148534  noen som har dette buret?? er det plass til en storpuddel inne der tru?? kvalitet osv??

Ingen problem med storpuddel i det buret nei! :)

Jegf har to slike bur, og er kjempe fornøyd! Burker det hver natt til hundene!

Pass på når du bestiller, vi skulle bestille 6 nye bur (ikke til bare oss da :)) og fikk den minste størrelsen (ca kattebur)

Smart å ringe dem når du bestiller...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden.  
    • Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
    • Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger.  Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir  ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre. 
    • Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
    • Hvorfor er det så mange uoffisielle utstillinger nå enn for ca to år siden? Gjelder ingenting når det er uoffisielt? Blir det det samme som valpeshow da for voksne hunder?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...