lucy Skrevet 12. September 2012 Rapporter Skrevet 12. September 2012 Jeg har vanligvis ikke bil, men i helgen har jeg fått lånt meg en, så nå kan jeg og fjotten farte rundt til gøye turområder i helgen Så da lurte vi på om noen ville vaere med oss å gå tur.. Jeg kan på dagtid på fredag og lørdag, og når som helst på søndag. Fre/lør skal jeg på jobb på kvelden, må vaere hjemme fra tur (naerheten av sentrum) i fire-tiden. Kunne tenke oss å gå alt fra halvannen til tre timer sånn ca, fortrinnsvis et sted der hundene kan gå løs, om ikke hele turen, så i hvert fall deler. Fjotten er en hanne på 3 1/2 år, han er veldig fin og grei med tisper, og går stort sett fint med andre hanner så lenge de ikke starter noe tull. Å gå i bånd med andre hunder går fint, så om de får gå litt sammen før vi evt slipper de, så burde det gå greit (så lenge ikke den andre hunden finner på å fly på fjotten da). Små hunder (sånn type 10 kg og under) bryr han seg stort sett veldig lite med, uansett hvordan de oppfører seg. Oppfører de seg kjipt, holder han bare avstand. Jeg er forresten en jente på 29, og pleier å gå greit overens med begge kjønn Siter
lucy Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2012 Glemte å si at det går ann å sitte på med oss om man bor sånn noenlunde mellom sentrum og der vi skal gå, har fint plass til i hvert fall to, og kanskje også tre, hunder i bilen uten at de må vaere oppå hverandre Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.