Cathrine og Killja Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Om ca tre uker kommer svaret på mange av mine drømmer (håper jeg) Etter å ha mistet 3 hunder på 5 mnd, blir det svært hyggelig å få denne skjønnheten i hus. Hun er fra Nina Skramstad. Begge foreldrene er på hennes A-lag, og har gått flere gode løp. Finnmarksløpet ,etc. Skal bli morro å kjøre litt igjen med hund. Siter
Cathrine og Killja Skrevet 10. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2012 Bilde kom ikke med i forrige innlegg... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Veldig, veldig skjønn! Siter
Cathrine og Killja Skrevet 10. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2012 Takk :-) Siter
Heidihj Skrevet 10. September 2012 Rapporter Skrevet 10. September 2012 Jaaaaa! Skal du ha fra det skullet til Skarmstad?! Knall! JEG VIL HILSE PÅ! Siter
Cathrine og Killja Skrevet 10. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2012 Jaaaaa! Skal du ha fra det skullet til Skarmstad?! Knall! JEG VIL HILSE PÅ! Jepp, det skal jeg. Bare kom på besøk Siter
Recommended Posts