Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund på fly


WheatenMali

Recommended Posts

hmm... det hørtes jo litt rart ut.

Der er det jo bare plass til et lite marsvin... :roll: :D

Og skal det stå nedenfor setet ditt, er det ikke plass til beina dine...

Ikke vet jeg.... personlig har jeg i alle fall hatt den på fanget OPPI en bag.

Sist jeg reiste med fly, var det en dame 2 rekker foran meg som satt med en katt i et bur på fanget...

syntes det du sier høres rart ut jeg.. flyselskapene har jo regler for hvor store burene skal være nettopp fordi de skal få plass under flysetet foran deg. :D hihi vi hadde god plass til bena selv om buret sto der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det du sier høres rart ut jeg.. flyselskapene har jo regler for hvor store burene skal være nettopp fordi de skal få plass under flysetet foran deg. :D hihi vi hadde god plass til bena selv om buret sto der:)

Hos flyselskapene så står det jo faktisk at buret /bagen SKAL stå under flysetet under hele reisen. Som Kine sier så er det jo en grunn til at de har regler for hvor store burene skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos flyselskapene så står det jo faktisk at buret /bagen SKAL stå under flysetet under hele reisen. Som Kine sier så er det jo en grunn til at de har regler for hvor store burene skal være.

Men det er ikke alle som er så nøye på det. Når jeg reiste med widerøe(skrives det slikt?) så fikk bagen og Ero sitte i setet ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du betalte kr. 200,- pr strekning, regner jeg med, og det gikk enkelt og greit?

Hvor lang tid tok det før du fikk bekreftet turen for hunden?

Har ikke betalt for hunden ennå, regner med at jeg skal gjøre det senere. Tok litt tid ja, en uke kanskje. Men jeg bestilte på nettet da, så måtte jeg ringe og sånn senere. Har aldri hørt at du kan ha hunden på fanget, når jeg har flydd måtte jeg ha hunden under setet foran, akkurat som man må med all annen bagasje. Grensen på flyet jeg reiste med var 2kg, men det er kanskje forskjell på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke alle som er så nøye på det. Når jeg reiste med widerøe(skrives det slikt?) så fikk bagen og Ero sitte i setet ved siden av.

Så lenge det er plass så er det jo greit, men som regel er det jo fullt. :D

Har forøvrig sendt en mail og spurt jeg. Spennende å se om jeg får noe svar. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke betalt for hunden ennå, regner med at jeg skal gjøre det senere. Tok litt tid ja, en uke kanskje. Men jeg bestilte på nettet da, så måtte jeg ringe og sånn senere. Har aldri hørt at du kan ha hunden på fanget, når jeg har flydd måtte jeg ha hunden under setet foran, akkurat som man må med all annen bagasje. Grensen på flyet jeg reiste med var 2kg, men det er kanskje forskjell på det?

Hvilket selskap brukte du?

Når jeg reiste så betalte jeg når jeg sjekket inn hunden. Og jeg brukte Norwegian da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...