Mari Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jammen, jammen, jammen! Dere skjønner ikke. Jeg vil ha et navn som gir litt tygde, som kan matche hunden. Men det trenger ikke å være sånn "tøft" a la Tyson, Rambo eller Killer for den del Kilo. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Kilo. Hahaha *liker* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Sambo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jeg liker Trofast jeg, det har ikke vært i bruk siden 1950-tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Buljo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Kilo. Å, da er det jo masse å ta av her, en liste over gamle norske måleenheter: http://www.maritimt.net/arkforsk/norskem.htm#Vekt Hva med Pund, Ørtug eller Centner? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Å, da er det jo masse å ta av her, en liste over gamle norske måleenheter: http://www.maritimt...orskem.htm#Vekt Hva med Pund, Ørtug eller Centner? Genialt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hva med Pund, Ørtug eller Centner? Ørtug er win! Kongenavn! Og Centner bare ruller av tunga. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Stål RiffRaff Run Tix Trøbbel Newton Emilio Tips Watt Senitt Zazz Brum App Google Live Action Twitter Blogg Rush Konto Visa Snack Accept Coop Kjapp Natta Sonen Auto Forum Microsoft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts