Nikita2010 Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Noen som har gode tips til en hundedør som ikke trekker? Har en papillon og en Shelti og kunne tenkt meg å montert en slik dør slik de kan gå ut og inn litt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 vet ikke om dem trekker. men vil tro at noe blir det fordi det skal være mulighet å gå inn og ut http://kkimport.no/inngangsluker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Jeg har den sidehengslete inngangsluken fra KK import, og er veldig fornøyd. Vi har hatt vår siden 2005. Har byttet pakning 1 gang (ble spist opp av valper). Det var ingen ising eller trekk før pakningen ble ødelagt, men vi slet litt med å få den nye pakningen til å sitte.. Vi har en plate inne på veggen, som stenger luken så hundene ikke kommer ut- og det hjelper selvsagt også på evnt trekk. Vi skal skifte ut luken nå før vinteren, pga proiblemet med den nye pakningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Finnes det ikke sånn med chip-nøkkel til hund? For de er jo ganske tette, eller skal være da Altså liksom sånn at døra er låst helt til dine hunder (med sine chipper) skal inn, regner med at det ikke trekker så mye om døra er låst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Jo er sånn en med chip/magnet lås jeg tenker på. Må kunne styres bare til mine hunder tenkte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Noen som har dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 16. September 2012 Rapporter Share Skrevet 16. September 2012 Dørene med chip kommer ikke sånn veldig stor størrelse, men den ene typen heter ialelfall petport, eller så har staywell også noen med chip. men petporte er den som passer til norske chipper som oftest. de skal ikke trekke, men du vil såklart merke at du har en dør som trekker litt. så jeg ville hatt en gang e.l 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita2010 Skrevet 7. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Vi skal ha døren i stuen, har en verandadør der jeg ville ha satt den i. Derfor det med trekken er så viktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts