Zitka Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Jeg er skriver og har planer om å ta ringsektretærutdannelsen.. Muligens Der må jeg ha attestert at jeg har skrevet på minst to utstillinger. Noen som vet om det er eget skjema for dette? Arr på utstillingen trodde det, men jeg finner ingenting Så noen her som kan hjelpe meg evt gi meg en link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Nei, det er ikke et skjema. Be arrangøren skrive bekreftelsen på et vanlig ark, det er nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Nei, det er ikke et skjema. Be arrangøren skrive bekreftelsen på et vanlig ark, det er nok. ahh okay Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts