bikkjene Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Hvorfor får jeg ikke vært pålogga automatisk når jeg trykker på forbli pålogga hver gang når jeg logger meg inn? Er det vanlig den funksjonen aldri virker? Siter
Espen Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Funker fint her.. Har du sperret for cookies eller noe i nettleseren din kanskje? Siter
bikkjene Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2012 Hvordan tar jeg vekk cookies? Hva er cookies? Siter
KarpeSkrotum Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Ikke ta vekk, men sperret for. cookie er en tekstfil som lagrer info på din maskin slik at siden du besøker skal få info om hva du har valgt osv - Hvilken nettleser bruker du? Siter
bikkjene Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2012 tror det er windows kanskje? Jeg har ikke peiling på data jeg kun å surfe på nett hehe Siter
Recommended Posts