Toya Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 siden vi har hatt en liknede tråd med hva vi fikk til jul, så syntes jeg det hadde vært morro å se hva hunden din fikk til jul... skal få tatt noen bilder av alt toya fikk i løpet av dagen og legge det ut
LiLi Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 LiLi fikk ikke så fryktelig mye, men ble glad for det hun fikk Jeg har ikke så hundeglad familie, så familien fikk hun ingen gaver fra. Men hun fikk en pakke med tyggebein og tørrfisk fra meg, det var den eneste hun åpnet selv og jeg tror hun var fryktelig fornøyd med den. Hun fikk også en morsom pipeleke fra pommen Mini og tre søte skjerf fra papillonen Miko De var supersøte!
Monika! Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Lucas fikk 3 pakker, en fra søsteren sin, det var sånn frolic springo som gikk ned på en to tre. han åpnet alt selv, til og med plastikken den var pakket inn i. og av meg fikk han griseøre, kong, sele,og to andre grise ting bein av søskene mine fikk han en boks med hundekjeks i han åpnet alle selv, til og med mine skulle han åpne
LiLi Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 LiLi fikk forresten også en Theo dress, sånn vann og vindtett med fire bein. Men den ligger på postkontoret ennå...
MarieR Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 En griselabb, og to bein det ene beinet og griselabben fra meg, og det andre beinet fra milo
Ingvild Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Et stort bein fra mamma og pappa, og tre bein, leverpostei på tube, apportbukk og godbiter fra meg.
jaktlykke Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Det var kun Amigo som fikk gave - et sammenleggbart utstillingsbur i tøy og en godbitball Ja og så ble det jo litt bein da på hele hurven
Taran Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Tella fikk(av famile og venner) - kløv - aktiviseringsleke - masse gobiter & bein - kong - julestrømpe m/leke og goteri - teppe(til bur) - reflekshalsbånd - tøy hundebur Tella fikk av meg - pose med bein og goteri - potesalve - leker også fikk hun førjulspresang som var halsbånd + bånd
Jeampi Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Pito fikk: Av Iselin og Amandus: -En pakke godbiten snop -Et griseøre Av Catrine og Mini: -"Liten men tøff" skjerf -Tørrfisk Av meg: -To pk tørrfisk -et griseøre -anheng til halsbånd -To tyggesko Av bestevenninna mi: -Supermann drakt
denatus Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Aldor fikk ett grise øre som var pakket inn, så han pakket det opp å satt seg for seg selv og spiste det
Synne N Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Kali fikk: julesokk hundekjeks pipeleke hundeseng med babydyne griseøre strupe et bein fylt med kylling og leverpostei.
Ricco Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Begge to fikk griseøre og tyggebein.
Hilde90 Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Tiko fikk: - Fin sjorte - Halsbånd - 3 sjerf til halsbånd - Hundesjokolade - Pølseleke - Stort tyggebein - Snømann leke - Pipeleke
Wheaten terrier Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 en bamse, en tørrfisk og en dorull med leverpostei + hennes gave til oss da, en bok om wheaten terrieren
Tore Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Buster fikk mye godis av Hera.! & han fikk 2 griseføtter av oss... Som han pakket opp selv...
Yakine Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Han fikk: - Tørrfisk fra noen venner av oss - Griseører og tyggebein fra "farmor og farfar" :-) - Julestrømpe og refleksvest fra "mormor" :-) Fikk ikke noe av oss...
Djervekvinnen Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Hera fikk godbiter fra Buster. Og så fikk hun en pakke fra katta mi Shateran: en våtmopp. (hint hint kanskje) Og så fikk jeg en svært tøft lærhalsbånd med store nagler og Harley Davidson logo på. Det blir råkult å prøve på ho når jeg kommer hjem hehehe.
Nirm Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Hundene mine fikk selvfølgelig "julestrømpe" i går morges, med godiser i. Ellers fikk de: - griseører - okse "muskler" - diverse godbiter - to stk "spaceball" - en stor tennisball - og en gammel favoritt leke som endelig var blitt reparert...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Cita fikk: Struper Griseører Et rosa flexibånd Dummy på 1150 gram Halsbånd til 800 (julenissen har vært snill i år!) Dårlig bilde, tatt med mobil
Karina&Chica Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Chica fikk: Fra meg: - Frisbee - godis, blant annet greenies og struper. Strupene er hellige, ingen får røre henne da...! Fra bestevenninnen min og hunden hennes, Chivaz: - strupe - Et nydelig, blått halsbånd som det på en måte er perlet inn "love" på
_aussie_ Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Dette fikk Luna til Jul, hun fikk litt av venner av meg, litt av søstra mi, litt av mamma og pappa, så fikk hun endel av meg.. Dette fikk Jenna..
Jeampi Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 Oi dæven snakk om å kjøpe presanger til Luna da! :-o Dette fikk Pito:
Toya Skrevet 25. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Desember 2005 her er mesteparten av hva toya fikk : fikk masse nam nam;) tissen må smakes på.... ( det er nr to... den første gikk fort ned)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar