Gå til innhold
Hundesonen.no

Øretelefoner/propper til jogging


edlitam
 Share

Recommended Posts

Siden det er så mange ivrige sporty mennesker her inne, tenkte jeg at jeg kunne spørre om en liten ting. Hva bruker dere når dere løper? Jeg jogger litt nå og da, og blir gal av ipod ørepropper som bare detter ut. Jeg har sett litt på disse, kunne de vært noe? trenger noe som er god på lyd samt sitter selvom man løper litt utenfor asfalterte veier.

post-1665-0-66029400-1345229112_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg slike man har over hodet. På coop har de tilbud neste uke på Koss headset til 199 kr. Tror jeg skal kjøpe slike. Fra før har jeg Beats øreplugger, men jeg klarer ikke å stikke de så langt inn i ørene, så da ramler de lett ut, særlig i bevegelse.

Jeg syns forøvrig de som var avbildet av, ikke ser god ut til jogging /trening, da de er ganske store. De er nok gode til å bruke på andre områder. Men de fungere nok til det også, hver sin smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det trafikkfarlig? Hører du ikke på musikk i bilen liksom!?

Jeg synes det er forskjell å høre på musikk/radio i en bil og å ha på en isolerende hjelm+ørepropper. Man er mye mer utsatt og sårbar på to hjul og musikken kan gjøre at man ikke får med seg alt rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forskjell å høre på musikk/radio i en bil og å ha på en isolerende hjelm+ørepropper. Man er mye mer utsatt og sårbar på to hjul og musikken kan gjøre at man ikke får med seg alt rundt seg.

Tja, jeg stoler på fører av sykkelen såpass altså, det er ikke alltid jeg har mulighet til å se på sidene av ham heller. Og hadde jeg selv vært fører hadde jeg fortsatt hørt på musikk, man får jo like mye med seg som i en bil, men bruker øynene når man kjører.

Det eneste man trenger å høre er jo høyere lyder som tuting, hvining i dekk, smell osv. og det hører man jo uansett, har jo volumjustering på de fleste MP3-spillere osv.

Eller hva spesifikt mener du at man ikke får med seg ved å høre på musikk på MC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...