WheatenMali Skrevet 24. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2005 Jeg har lyst å se bilder av dere som handler Her er noen av meg på TerrierSpesialen 2005: http://img380.imageshack.us/my.php?image=h...leoscar25uu.jpg Her ser dommeren på Oscar http://img380.imageshack.us/my.php?image=h...dleoscar1hi.jpg Her traver vi rundt i ringen Har ingen bilder av de andre hundene jeg har handler :? Men skal få gjort noe med det til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2005 Så ut som fine ringer. Morsom tråd forresten. Kanskje det kommer noen bilder av meg etter Sandefjord her :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 24. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2005 Så ut som fine ringer. Morsom tråd forresten. Kanskje det kommer noen bilder av meg etter Sandefjord her :-o Gleder meg til å se det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2005 Meg og N uch Hjerteknusenr Little Bear Foto: Astrid Storkås Foto: Ingvild Meg og Lhasa Apso'en Mudi Meg og Zolla Meg og en silky terrier Meg og Ronya Meg og N uch Vicita's Fancy Face Meg og N S uch Schimo's Oye Como Va meg og Cita Skal se om jeg finner bilder av alle de andre jeg har stilt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Du er flink Benedicte. Men det viste jeg jo da.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Du er flink Benedicte. Men det viste jeg jo da.. Hehe Hehe, takk :oops: :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Jeg har bare stillt tre andre hunder som ikke er mine da :oops: Meg og Pito på stord: Meg og Pito på nmhk utstilling Og så har jeg ikke bilder av når jeg handler de to cavalierene som jeg har stillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Første gangen på utstilling... Her er vi i Orrehallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 25. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2005 Meg og Tella på Valpeshow.. Legger inn flere senere.. Har dessverre ikke bilde av meg som handler elghund, må få tatt noe på utstillingen som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Morsom tråd Jeg har bare bilder av meg og LiLi da, men har handlet noen flere papilloner også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 så flinke dere er gleder meg til jeg kan stille ut (må bare få en til hund først) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Noen bilder fra utstillinger: Stiller en toller på NV-04, han ble beste hanne med CACIB og er nå blitt champion. Fra meg med nuffe i JH ringen i 2003 Collie®: Briard i JH(ble 2.plass ): Boxer fra JH-finalen: Amerikansk cocker spaniel fra JH nkk Oslo 2004: Afghaner (desverre dårlig oppstilt :oops: ): Bichon Frisé(valp ): Chinese Crested: Tibetansk terrier(min rase Love ): Mine hunder : 3.Plass i JH NKK fredrikstad 2004: På veteran-gallaen i år : En annen valp : Vant BIR på NV-02 : Hehe, det ble noen det men har vært på en del utstillinger også da.. Det var skikkelig morsomt å se forskjellige bilder fra utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Du er best Maria =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 27. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2005 Så fine bilder alle sammen, dere er kjempe flinke! Har et bilde av meg når jeg handler Felix, har jo bare handla han 2 ganger (ingen andre hunder). Skal se om jeg får lagt det ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2005 Jepp Maria, du er best;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Noen bilder fra utstillinger: Stiller en toller på NV-04, han ble beste hanne med CACIB og er nå blitt champion. Hva heter denne tolleren? HAr du stilt flere tollere? Mener jeg har sett deg på noen utstillinger..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Hva heter denne tolleren? HAr du stilt flere tollere? Mener jeg har sett deg på noen utstillinger..? Jeg har stilt denne tolleren 5 ganger, har ikke stilt noen andre... På disse 5 gangene (bare NKK utstillinger) har han fått 2xCK, 3xCert, 2xres.CACIB, 2xCACIB og 2xBIM + NV-04 tittel Han er VELDIG fin!! Han heter: N uch NV-04 Red-Toller's Elegant Buddy Benedicte og Lill: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar