Feo Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Bare av ren nysgjerrighet lager jeg denne tråden... Jeg bare lurer på om det er noen som vet hvorfor noen cavalierer har kortere ører enn andre? =) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Er det selve ørene som er kortere? Eller ørepelsen? Noen klipper den jo kort;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feo Skrevet 28. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Nei det aner jeg ikke.. hehe.. har bare sett på forskjellige bilder at noen er lenger enn andre...=) Var litt nysgjerrig på om det var genbestemt eller noe man valgte selv, som ved klipping! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Det er helt sikkert genfestet, i tillegg tilhvordan folk ønsker å klippe dem. Noen individer har store ører, noen har lange, noen har korte, noen har høyt hørefeste og andre har lavt ørefeste. Alt dette gjør forskjell i uttrykket. Og som sagt, i tillegg er det noen som lar pelsen gro og andre ønsker pelsen kortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 28. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2012 Veldig indivduelt ja.... det bare er sånn, i mangelen på en bedre forklaring... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvepiken Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Har hørt at cavalierer som er tricolor (slik som han på bildet mitt <-- ) som som oftest har lengst ører iforhold til cavalierer av de andre fargekombinasjonene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blafra Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Lengst ører eller kraftigere pels på ørene? Hadde cavalier for mange herrens år siden, (døde for ti år siden) og hun slet av pelsen når hun travet rundt i lyng og annet kjekt som finnes i naturen. Hun hadde ikke kraftig og tjukk pels på ørene slik som noen har, men hun hadde laaaaang pels på ørene. De få gangene det fikk vokse ut igjen. Hun var blenheim og foreldrene hennes hadde mye pels på ørene, men jeg mener nå at selve ørene er omtrent like lange under pelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts