Guest Jonna Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Buret i bilen er 92 i lengde 97 bredde (delt på to 48 cm hver) x 68 høy. Når vi er ute å reiser på utstilling el. bruker jeg enten ett tøybur som de deler som er XXX-Large: 102 lang 69/69 høyde og bredde (ett canvas tøybur) eller ett bur hver i ca str 81 lang 55 brei og 58 høy. Hundene mine er 49 cm høye og kan ligge på siden i alle de burene uten å måtte krølle rumpen under seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Det generaliserer jo tråden, og jeg syntes den handler mer om hvordan folk har det hjemme, med eller uten bur. Og hva er et bur? En stengt gang er jo på en måte det, samme med en stengt leilighet/hus, om man ser generalt på det da. For min del har det ihvertfall vært interessant å høre begge deler og det håper jeg også gjelder deg som TS Nå lagde jeg tråden for å høre hvor store bur folk brukte til hundene fordi jeg satt og så på Chicka som lå rett ut på gluvet og skulle hun ligget sånn inne i et bur så måtte det vært stort, dette skrev jeg også i starten. Det var egentlig ikke så veldig interessant å høre hvem som ikke bruker bur, men hvor store burene som brukes er, i den andre tråden fikk vi vel egentlig en ganske god peil på hvem som bruker bur eller ikke Og når jeg spørr om bur så mener jeg bur, en firkantet "kasse" som står på gulvet med en dør som kan lukkes igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Nå lagde jeg tråden for å høre hvor store bur folk brukte til hundene fordi jeg satt og så på Chicka som lå rett ut på gluvet og skulle hun ligget sånn inne i et bur så måtte det vært stort, dette skrev jeg også i starten. Det var egentlig ikke så veldig interessant å høre hvem som ikke bruker bur, men hvor store burene som brukes er, i den andre tråden fikk vi vel egentlig en ganske god peil på hvem som bruker bur eller ikke Og når jeg spørr om bur så mener jeg bur, en firkantet "kasse" som står på gulvet med en dør som kan lukkes igjen Ok da så, da ser jeg formålet med tråden, men føler fortsatt at utifra startinnlegget har alle vi som har svart som IKKE bruker bur har svar riktig. Også er det jo forskjell på hva burets formål er, dersom det er frakt, eller evt. være i de 5 minuttene man er inne i ringen med den andre hunden sin så er jo ikke akkurat str så viktig, så lenge hunden kan sitte og ligge. Dersom det er til oppbevaring, altså om natten og/eller hele dagen så er det jo et helt annet formål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 En gang eller et veldig lite rom ER jo ikke et bur, selv om kanskje en ekstremt liten do har samme flatemål som et bur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts