Anette Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Beklager at jeg lager en tråd som ifølge deg er bare tøv da, jeg spør faktisk fordi jeg ikke vet. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 svaret er : prøv de og velg selv elsker du apple vil du like ipaden, elsker du android vil du elske android tablets. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Ja jeg har bestemt meg for galaxy nå. Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2012 Android Telefon, Android Pad.. Logisk... (Og motsatt for iPhone/Mac folket selvfølgelig) Vertfall om man har brukt endel penger på å kjøpe App's... Trenger ikke å kjøpe Samsung Pad heller, Er flust å velge blant av Android Pads, både prismessig, skjermstørrelse, prosessorkraft, osv... I motsetning til Eplet. Transformer har vært min eneste "Bærebare PC", i straks 1år nå, tipptopp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 er alltid vanskelig å anbefale slike saker for det er etter en hver sin smak rett og slett Du må vel nesten bare kjøpe det du tror du kommer til å like og så merker du det Masse lykketil med kjøpet i så fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts