Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til pass av katten, Depressiva


Emilie
 Share

Recommended Posts

Jeg skal nordover 16. juli og frem til 1. august. Hadde egentlig ordnet meg med pass av pus, men dessverre så har det kommet noe i veien for hun som skulle passe henne. Deppis er en veloppdragen (i den grad en katt kan kalles det) pus på tre år og sterilisert. Har aldri i hele sitt liv klort etter eller bitt noen mennesker. Vant til hunder, men holder seg helst på avstand når det gjelder fremmede hunder og unngår konfrontasjoner. Litt sky. Bor i Bergen. Anyone?

043.jpg?w=600&h=400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre allergisk :(

Men for et navn! haha :D

Hehe, jeg er allergisk selv også, hun som skulle passe henne er også (og egentlig veldig) allergisk, men grunnen til at hun faller bort er at hun skal passe fire andre katter :P Nødløsningen min er også allergisk, men ja, det er noe dritt med allergi og hun røyter mye nå, så det beste er om de som skal passe henne ikke har katteallergi :) Og *kremt* jeg skal ikke ha æren for det navnet (er et annet sonenmedlem som ga henne det, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...