Emilie Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Jeg skal nordover 16. juli og frem til 1. august. Hadde egentlig ordnet meg med pass av pus, men dessverre så har det kommet noe i veien for hun som skulle passe henne. Deppis er en veloppdragen (i den grad en katt kan kalles det) pus på tre år og sterilisert. Har aldri i hele sitt liv klort etter eller bitt noen mennesker. Vant til hunder, men holder seg helst på avstand når det gjelder fremmede hunder og unngår konfrontasjoner. Litt sky. Bor i Bergen. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Desverre allergisk Men for et navn! haha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Desverre allergisk Men for et navn! haha Hehe, jeg er allergisk selv også, hun som skulle passe henne er også (og egentlig veldig) allergisk, men grunnen til at hun faller bort er at hun skal passe fire andre katter Nødløsningen min er også allergisk, men ja, det er noe dritt med allergi og hun røyter mye nå, så det beste er om de som skal passe henne ikke har katteallergi Og *kremt* jeg skal ikke ha æren for det navnet (er et annet sonenmedlem som ga henne det, hehe). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Hadde dere bare bodd litt nærmere oss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Hadde dere bare bodd litt nærmere oss... Ja, men det har ordnet seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts