Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Klarte å forstue ankelen i helga og ligger nå hær med bandasje og greier. Klarer å gå litt på den,men homper meg nå avgårde. Jeg er en rastløs person og kjenner at jeg nesten vil gå på veggen. Helst skulle jeg vært god i ankelen nå! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli bra fort? Eller er jeg pent nødt til å ta tiden til hjelp? :thumbsdown:

Guest lijenta
Skrevet

Tid er det beste og forresten sol og en solseng :) Husk å lette på bandasjen om natta. Og sitt/ligg med beinet høyt.

Skrevet

Ibumentin salve funker litt i alle fall... Men ja, støttebandasje, høyt hevet fot og hvile er vel det eneste som får deg igang igjen, dessverre.

God bedring - det der er VONDT!

Susanne

Skrevet

Uffda! Masse god bedring!

Har egentlig ingen tips, annet enn at du må huske å ta det med ro. Ikke press det selv, selv om det virker aldri så fristende! :)

Skrevet

Hadde du is på med det samme? Det tar ned hevelsen og reduserer smertene. ICE straks skaden oppstår og du er frisk etter noen dager.

Du kan belaste forsiktig; det er viktig at du holder sirkulasjonen i gang i foten. Så GÅ pent :) Når du hviler så ligg med foten høyt.

Skrevet

Forstuet ankel er noe dritt. Tråkket over for 3 uker siden, kan enda ikke gå i høyhælte sko uten smerter. Jeg fikk en brosjyre fra legevakten om opptrening. Skal skrive den inn her senere så du kan få se :)