Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med wobblers?


Recommended Posts

Sorry, jeg har en erfaring jeg tror jeg ikke vil dele - det gikk ikke bra.

Lykke til, håper det går fint for gutten din :console:

Huff da! Jeg tror kanskje ikke jeg vil lese de erfaringene du har gjort deg heller.. :no:

Lille klump har nok gått med wobblers i noen år, han fungerer heldigvis greit fortsatt. Begynner så smått å bli 11 år også, så om det skulle forverre seg om et år eller to, så får det være greit, egentlig :cry: .

Jeg vil bare gjøre de siste åra (håper jeg det blir) så bra som mulig for han, er jo ikke mulig å gjøre noe med det, men kanskje lette plagene hans (om og når de blir ille) på ettellerannet magisk vis (smertestillende fungerer ikke på han her)..

Prikkedyr du hadde som fikk wobblers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk aldri 100% bekreftet at det var wobblers, men med tanke på at det både lå på linjene, og at han hadde ca. alle tegn i boken, så er vi ganske sikker på at det var det. Men det var av et annet kaliber enn din, i den forstand at det begynte allerede når han var 1,5 år gammel, og at det forverret seg fort, med periodiske lammelser som resultat. Noe skikkelig herk!

...men så hører man jo de historiene der det går ganske bra, og der de lever lenge og lykkelig uten for mange symptomer. Krysser alt som er for at gamlefar får flere supre år :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...