Angel Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2012 Hei Noen som vet om det er mulig å fore på bare frysetørket vom (oppbløtt) for en kort periode? Tispa mi har innbilt svangerskap og slutter da å spise,men tenke om hun vil ha dette om det da er mulig å gi henne bare det,bare for å prøve å holde vekta på henne? og hvor mye ca bør jeg gi henne til å begynne med? hun er ca 5 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2012 Det går greit det, men du bør tilsette vitaminer. De skal vel ha rundt 2-3% av kroppsvekten. Men du kan jo kontakte leverandøren av foret og forhøre deg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2012 Kuppe tråden (regner med TS også vil vite dette...) Hvilke vitaminer skal tilsettes? Jeg fikk med en flaske med "Omega3 for hund" som jeg skulle tilsette en teskje av om dagen. Skulle jeg hatt noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angel Skrevet 27. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2012 Bare å kuppe For vil veldig gjerne vite hva jeg bør tilsette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2012 Vitaminer Hvor viktig det er for en hund å få disse vitaminene i en kort periode (maks en uke) det kan man sikkert diskutere. Kjøper du en sekk med frossent følger vitaminene med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angel Skrevet 27. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2012 Tusen takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts