Sirius Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Da har jeg og Junah vert så ambisiøse at vi har meldt oss på vår første utstilling. Det kan bli veldig interessant. Vi har begynt treninga, og er godt i gang. Håper bare vi kommer i mål tidsnok. Til nå har jeg fått lånt litt diverse utstillingsbånd til andre i hundeklubben. Men ingen blir liksom enige om hvilket som passer best til jenta mi. Derfor tenkte jeg å spørre her etter råd. Hvilken type bånd, og hvilken farge passer best til denne sheltiejenta? Takker på forhånd for all hjelp! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Jeg ville brukt et helt vanlig, svart eller mørkebrunt utstillingsbånd på henne Noe sånt: http://www.waggytail.no/contents/no/p62_Utstillingskobbel_-_Svart.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Gullfarget snake bånd ville jeg brukt. Sort kobbel koblet på snakedelen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Gullfarget snake bånd ville jeg brukt. Sort kobbel koblet på snakedelen. Forsåvidt enig med du! Snakekjedet vil sørge for at pelsen ikke henger seg fast i båndet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 20. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Hva er spesielt med "snakebånd" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 At kjettingen er utformet slik at den glir lett igjennom pelsen uten at den tover seg fast. Også er det veldig pent synes jeg. Og utbrytersikkert. Men de fleste klarer seg finfint med vanlige utstillingsbånd. Så du kan fint kjøpe det jeg ville som sagt gått for svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts